×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵۰ پرستار بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه تقدیر شدند

به گزارش چغادک نیوز: چهارمین سال مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه به مناسبت روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س) توسط امور فرهنگی این بیمارستان ۴ دی ماه در تالار بهزاد شهر گناوه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ بصورت مجازی و با ظرفیت محدود برگزار شد و از ۲۵۰ پرستار این بیمارستان و همچنین از سوی خیرین از رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه تجلیل به عمل آمد.

جشن شامل برنامه های متنوع اعم از پخش موسیقی، کلیپ مدافعان سلامت طنز و.. می باشد و بدلیل شرایط کرونایی با ظرفیت محدود بصورت مجازی در پیج های اینستاگرام هشتگ تی وی و گناوه ۲۴ پخش شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی حسینی در این نشست ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: ما مایل بودیم مراسم تجلیل از پرستاران به شکل بسیار باشکوه و با کیفیت بهتر و بیشتری برگزار می شد که در شان پرستاران باشد ولی شرایط کرونایی کشور و محدودیت های بوجود آمده باعث شد نتوانیم این آئین را به بهترین شکل برگزار نمائیم.

امام جمعه گناوه  با تقدیر از مردم شهرستان گناوه که از ابتدا در کنار پرستاران قرار گرفتند، عنوان کرد: مردم این شهرستان با وجود اینکه در تنگنا قرار داشتند از پرستاران و کادرپزشکی غافل نبوده و مثل همیشه که در سایر عرصه ها جزو پیش قراولان بودند، در موضوع سلامت شهروندان نیز کنار کادر پزشکی قرار گرفتند که شایسته تقدیر می باشند.

وی راه اندازی بیمارستان سوختگی گناوه توسط خیرین سلامت را بخشی از خدمات شهروندان عنوان کرد و گفت: پرستاران ما جهاد نموده و در حالی که می دانستند به کرونا مبتلا خواهند شد جان خود را در تبق اخلاص قرار داده و در سطح کشور بیش از ۱۰۰ پرستار به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند که نمونه بارز آن شهید مدافع سلامت شهرستان گناوه شهیده عبدالهی می باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه با تلاش های مدافعان سلامت وضعیت شهرستان در حالت زرد درآمده و امیدواریم به سفید تغییر یابد، اظهار کرد: پرستار مجموعه ای از فضائل اخلاقی و انسانی است که تحمل در برابر بد اخلاقی ها و کج خلقی ها از خصوصیات بارز آنان است که شایسته تقدیر هستند.

غلامرضا مهرجو نیز در این نشست ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، گفت: با تلاش های مدافعان سلامت شهرستان و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، وضعیت شهرستان به زرد تغییر یافته است که نسبت به سایر شهرستانها شرایط مطلوب تری داریم که لازم می دانم از زحمات پرسنل بیمارستان، امام جمعه، ستاد کرونا، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، دستگاهای اجرایی، بازاریان و.. تشکر نمایم.

فرماندارشهرستان گناوه ادامه داد: در این ایام به ضعف زیر ساختهای درمانی پی بردیم و سعی در اصلاح نقاط ضعف داریم و همچنین جایگاه و نقش بی بدیل پرستاران نیز بر همگان مشخص شد.

علی دریانورد در این آئین ضمن گرامیداشت این روز و خسته نباشید به پرستاران گفت:  هر ساله به پاس زحمات پرستاران این بیمارستان مراسم جشنی با حضور خانواده های پرستاران در شهر گناوه برگزار می شد و شب های بیاد ماندنی  را رقم می زد ولی امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا مجبور شدیم بصورت مجازی و با ظرفیت محدود این آئین را برگزار نمائیم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه افزود: حدود ۱۱ ماه می باشد که در بیمارستان ما رویدادهای بسیاری رخ داده و پرستاران ما زحمات زیادی را در حفظ سلامت شهروندان متحمل شده اند، امسال بیمارستان ما تبدیل به جبهه شد و لحظات بسیاری را با گریه، خنده، مرگ و زندگی دوباره ای سپری شد .

وی با بیان اینکه امسال پرستاران ما گل کاشتند، اظهار داشت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه در بهبود بیماران کرونایی  سرآمد سایر بیمارستانهای استان بوشهر بود و بسیاری از بیماران کرونایی با زحمات شبانه روزی پرستاران فا پیدا نمودند که لازم می دانم از زحمات پرستاران این بیمارستان تشکر نمایم./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false