×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راهپیمایی بوشهری‌ها در تشکر از وعده صادق

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛  مردم ولایت‌مدار بوشهر ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی با شرکت در یک راهپیمایی قدردانی کردند.

در این راهپیمایی مردم قدرشناس و همیشه در صحنه بوشهر با شعارهای سپاه انقلابی تشکر تشکر، نیروی مسلح تشکر تشکر، اسرائیل کودک کش مرگت باد مرگت باد ، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، غزه پیروز است صهیونیسم نابود است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس ضمن حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مردم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

اسرائیل غاصب قطعاً نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله به مثل کند

آیت‌الله صفایی بوشهری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر شکست سنگین رژیم اشغالگر ‌قدس در عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این عملیات اسرائیل غاصب را در هاله‌ای از بهت و حیرت و شکست همه جانبه دفاعی خودش فرو برد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قصد دارد این شکست سنگین خودش را به نحوی در جهان جبران کند گفت: رژیم اسرائیل غاصب قطعاً نمی‌تواند در این عرصه با جمهوری اسلامی مقابله به مثل کند به همین خاطر به عملیات کور دست می‌زند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این عملیات رژیم صهیونیستی ارزش نظامی ندارد گفت: این رژیم شکست خورده دنبال رسانه‌ای کردن کارها و مدیریت افکار عمومی و قدرت پوشالی خودش را قوی نشان دادن است.

وی عملیات شب گذشته رژیم صهیونیستی را سبب افزوده شدن شکست دیگری بر شکست‌های قبلی آن دانست و بیان کرد: اکنون در جهان به خاطر عملیات کور رژیم صهیونیستی آن را به تمسخر گرفته‌اند.

راهپیمایان بوشهری با طی کردن مسیر راهپیمایی در میدان قدس بوشهر تجمع کردند و با شعارهای نیروی انتظامی تشکر تشکر بر اجرا قانون عفاف و حجاب تاکید کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false