×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولین میز خدمت رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه نماینده ایثارگران و جمعی از روسای واحد‌های تخصصی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر میهمان میز خدمت این اداره کل بودند.

 

محمد جواد بازدرهوا ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در بنیاد شهید، با بیان اینکه افتخار می کنم در اولین میز خدمت بنیاد شهید حاضر شده ام، اظهار کرد: امیدواریم با حضور همکاران بتوانیم گره ای از مشکلات خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان باز کرده و مشکلات آنها را مرتفع سازیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، با اشاره به عملکرد مثبت تامین اجتماعی استان در جذب ۱۱۷ نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران از بین ۴۳۷ نفر پرسنل، عنوان کرد: ما در سال گذشته ۲۵ میز خدمت را در مساجد، نماز جمعه ها و ادارات با هدف رفع مشکلات و دغدغه های بیمه ای مردم برگزار کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم همه ما آمده ایم تا مشکلات ایثارگران و خانواده های شهدا را حل کنیم که امیدواریم بتوانیم در این راستا قدم های مثبتی برداریم و موجبات رضایتمندی این قشر دلسوز را که برای اعتلای جمهوری اسلامی از جان گذشتگی های فراوانی کرده اند، فراهم آوریم.

 

باز درهوا تصریح کرد: دولت سیزدهم ، جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات، دغدغه ها و مطالبات خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان با اراده جدی تلاش می نماید.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان  با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و فداکاری، زیربنای حرکت جامعه در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: بر کسی پوشیده نیست که بقای انقلاب اسلامی، هویت ملی، مرزها و استقلال و آزادگی کشور و نظام مدیون خدمات ، جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان و همه شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت(ع) می باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false