×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیدای حوزه بوشهر،گناوه و دیلم به نفع پورکبگانی کناره گیری کرد

خبریبه گزارش چغادک نیوز: حجت الاسلام  محمود نرمانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر گناوه دیلم و خارگ، طی پیامی انصراف خود را از گردونه انتخابات و در حمایت از جعفر پورکبگانی اعلام کرد.

 

در پیام ارسالی به چغادک نیوز آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و محترم بوشهر ،گناوه ک دیلم و خارگ

سلام علیکم

با احترام اینجانب محمود نرمانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه ،دیلم و خارگ، با توجه به شناختی که اینجانب نسبت به جناب آقای جعفر پورکبگانی دارم، ایشان را شخصی توانمند در مدیریت، پاکدست ، انقلابی و دغدغه مند می دانم. نظر به به اشتراک اهداف و برنامه های مدنظر اینجانب با ایشان ، جهت انسجام نیروهای انقلابی و جلوگیری از پراکندگی آراء مردم شریف، انصراف خود را از داوطلبی در این انتخابات اعلام کرده و از جناب آقای جعفر پورکبگانی حمایت خواهم کرد.از تمام کسانی که در این مدت بنده را حمایت و یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم. از خداوند متعال برای همه شما موفقیت روزافزون و عاقبت بخیری خواهانم

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمود نرمانی

 

اهم سوابق علمی و اجرایی این کاندیداکارشناس حقوقی و پیگیری دیوان عدالت اداری در استان بوشهر، استاد حوزه و دانشگاه، معاون سابق آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان بوشهر،  اتمام سطح سه حوزوی و دانشجوی مقطع دکتری در رشته فقه و مبانی حقوق، سابقه ۱۴ سال تدریس در حوزه و دانشگاه، ۱۰ سال فعالیت در دیوان عدالت اداری، آشنا با حقوق و قوانین اداری می باشد.

 

false
true
false
true
  1. سبحان

    درود به حاج آقا نرمانی عزیز که چه موقع تصمیم بجایی گرفتند.آفرین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false