×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
میگلی نژاد طی پیامی به شهروندان، از دلایل عدم تاییدش در انتخابات سخن گفت

به گزارش چغادک نیوز: پیام ارسالی غلامعلی میگلی نژاد به چغادک نیوز بدین شرح می باشد؛

باسمه تعالی

 

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ. (آیه ۲۰۰ سوره آل عمران)

 

سلام بر مردم غیور همیشه بیدار و کوشای بوشهر. سلام برمردمی که آرام نگرفته اند و همچون دریای پهلو زده برآن ها جوشان وخروشان یا گاه آرام وصبور مترصد یافتن بهترین زمان عمل و تلاش هستند.

استان بوشهر برای همه بوشهریان است. بر آن تعصب داریم وشکوهش شکوه ماست. ما فرزند این خطه از آب و خاک ایرانیم. بوشهر شهر ما و نیاکان ماست.

با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بوشهر اصالت دینی و مذهبی خود را بیش از پیش نمایان کرد. وجود ساکنان غیور و مومن آن نه تنها در مبارزات انقلاب بلکه در دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه های خدمت ستودنی است.

اینجانب عضوی از جامعه ی بوشهریانم و بدین لحاظ برخود می بالم. در دامان این مردم پرورش یافته ام و به آنان با تمام وجود عشق می ورزم.

هر جا مردم مرا خوانده اند گام پیش نهاده ام تا انجام دین نمایم؛ البته به فراخور تجربه و توانایی. مرا وشیوه ی کاریم را می شناسند پس لطف داشته اند و مکلف به انجام وظیفه نمودند. در جایگاه فرماندار، شهردار و نماینده مجلس شورای اسلامی و… با عنایت الهی و خواست مردم جامه ی خدمت پوشیدم البته دراین مسیر از رضایتمندی هم استانی هایم نیرو گرفتم وکوشیدم تاهرچه بیشتر در کسب خشنودی الهی و مردمی گام بردارم .

مدتی صحنه ی خدمت را ترک کردم تا افرادی توانمندتر و پر از انرژی فرصت حضور یابند و این خطه زرخیز را بارورتر نمایند. اما با توجه به رکود و عدم وجود تغییرات و گلایه شدید مردم و تقاضای مردم دلسوز برخود وظیفه دانستم تا دوباره پا به عرصه خدمت گذارم و با تکیه برتجارب مدیریتی چندین ساله اجرای امور استانی را به فراخور نیاز با یاری برادران و خواهران هم استانی تسهیل نمایم.

 

چه باید کرد ؟

۱) متاسفانه در این دو دوره اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره یازدهم و دوازدهم) از طرف هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان به دلیل کلی گویی مورد تایید واقع نشده ام ( عدم التزام  عملی به اسلام)!

۲) بر خود فرض میدانم تا به عرض همشهریانم برسانم که این دلیل هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان برای من که عضو کوچکی از جامعه ی ایرانی اسلامی هستم ، قانع کننده نیست؛ زیرا سال ها در تصدی فرمانداری با عنایت خداوند انتخابات برگزار کردم، طبق قانون میدانم افرادی که در هیئت اجرایی تایید میشوند، هیئت نظارت شورای نگهبان اختیار رد صلاحیت آنان را ندارد مگر حب و بغض در کار باشد. که در دوره خدمت اینجانب در امر انتخابات شاهد یک مورد هم نبودیم.

۳) مردم فهیم استان سوابق مبارزاتی اینجانب و خانواده ام پیش از انقلاب اسلامی، حضور در جبهه جنگ، خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عضو خانواده شهدا را خوب می دانند. هدف به رخ کشیدن ویژگی ها نیست بلکه یک وظیفه بوده است، از آنجا که لازم است حق مطلب را ادا نمایم می بایست طبق قانون در برابر رای صادره در پیشگاه شما مردم عزیز از خودم دفاع نمایم.

۴) در دوره قبل ( مجلس یازدهم) مصلحت دراین دیدم که در برابر عدم تاییدیه به دلیل واهی و بی اساس سکوت نمایم هرچند که اشتباه بود ولی امروز با تکرار دوباره رد صلاحیتم نوعی عناد وستیزه جویی را می بینم که ترجیح می دهم آشکارا مطالبم را بیان نمایم.

۵) هردوباری که مورد تایید قرار نگرفته ام و اعتراض نمودم با ارائه ادله غیر قابل انکار روبه رو شدند و در خفا اظهار بردرستی ادله نموده اند و در علن رد صلاحیت کرده اند. چرا که دستگاهای مسئول اصرار دارند که حتما میبایست در مسائل سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی همفکر و همراه باشید هرچند خلاف شرع و قانون باشد و بنده به هیچ عنوان حاضر نشدم با این طرز تفکر همراه شوم . ضمن احترام به مردم شریف استان خدا را شاهد میگیرم حاضر نیستم به هر قیمتی خلاف شرع و قانون عمل نمایم تا آقایان راضی و مرا تایید نمایند.

فکر کنم هر شخصی که الفبای اسلام را درک کرده است این شیوه ی رفتار را شایسته نظام اسلامی که خون بهای شهدا است نمی داند. گویا تعمدیست تا نارضایتی ها رادراین زمان حساس دامن زنند و شک و شبهه در اذهان ایجاد نمایند… وظیفه ی ما حفظ انقلاب اسلامی ایران است که برای رسیدن به آن و تداوم و پایداریش خون دل ها خورده شده است.

وظیفه ما هوشیاری و حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نا محرمان و نا اهلان و هر چیزیست که تفرقه برانگیز باشد.لذا این عدم تایید و شیوه ی رفتاری را مخالف با قوانین و رفتار اسلامی دانسته و علیه آن اعتراض دارم و بدین وسیله عدم رضایت خود را اعلام می دارم و شما مردم را قاضی قرار می دهم تاخود قضاوت نمایید.

سلام . درود بر براداران و خواهران عزیز بوشهری ام که همیشه نسبت به بنده لطف و محبت داشته و برای سربلندی استان زرخیزمان مارا همراهی نمودند.

 

 

کوچک شما غلامعلی میگلی نژاد نماینده دوره هشتم مجلش شورای اسلامی بوشهر، گناوه و دیلم

هشتم بهمن ماه۱۴۰۲

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false