×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مدیرکل تامین اجتماعی در اولین نشست شورای اداری استان: به پرسنل اداره کل تامین اجتماعی استان افتخار می کنم

به گزارش چغادک نیوز: محمد جواد بازدرهوا، در ابتدا ضمن  محکومیت  جنایت های رژیم غاصب و کودکش در تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و عرض تبریک به مقام معظم رهبری و دلاوران سپاه پاسداران در انجام عملیات غرور آفرین (وعده صادق )و همچنین تقدیر از تلاش یکساله پرسنل این اداره کل، اظهار داشت که ادارات و نهادها به خاطر همکاری خوب پرسنل با آنها همواره از این مجموعه راضی بوده و از همکاری پرسنل تشکر می نمایند.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از تمامی  پرسنل این اداره کل که تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به مردم معطوف نموده اند افتخار کرده و از تلاش های یکساله آنها در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

 

بازدرهوا نیز به بررسی عملکرد یکساله پرسنل پرداخت و دستورات لازم را جهت پویایی بیشتر و بهتر این مجموعه صادر کرد.

وی ضمن تبریک روز منابع انسانی ، یکی از اولین و مهم‌ترین وظایف مدیریت منابع انسانی را شناسایی و جذب استعدادهای برتر دانست و اظهار داشت که این فرآیند نیازمند دقت نظر و شناخت عمیق از نیازهای سازمانی و فرهنگ کاری موجود است.

 

بازدرهوا اضافه کرد : منابع انسانی نه تنها در مورد مدیریت کارکنان است، بلکه در مورد ایجاد یک فرهنگ سازمانی است که در آن هر فرد احساس می‌کند که بخشی از یک تیم بزرگتر است و به سمت اهداف مشترک پیش می‌رود که منابع انسانی را به یکی از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمانی تبدیل می‌کند.

 

همچنین در این نشست  معاونین ، روسای ادارات و شعب ، به ارائه عملکرد و برنامه خود در خصوص مدیریت مصارف در استان ، بیمه شدگان، مستمری بگیران، ، طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی  اعم از بیمه ورزشکاران، تره بار و بازاریان و دانشجویان و…، در خصوص پرونده الکترونیک در سال ۱۴۰۲، عملکرد شورای ستاد اقامه نماز و عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و مباحث فرهنگی پرداختند.

 

همچنین در این نشست برنامه ریزی هایی در خصوص بهبود شاخص ارزیابی سه ماهه اول سال ۱۴۰۳و شاخص های ارزیابی جشنواره شهید رجایی، برنامه کاری ستاد عفاف و حجاب و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در سال جدید  انجام شد.

 

در این نشست رحمت الله حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در خصوص شاخص های طرح شهید رجایی و فرآیند نحوه بررسی و ارزیابی جشنواره شهید رجایی صحبت هایی را بیان داشت و در پایان این جلسه نیز از کارکنان حوزه منابع انسانی تجلیل به عمل آمد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false