×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس جدید سازمان کشاورزی استان: خود را مدیون نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می دانم

به گزارش چغادک نیوز: نشست هم اندیشی  رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ساعاتی پیش با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر برگزار شد و طی این نشست مدیران و خبرنگاران رسانه های استان بوشهر به ارائه دیدگاه های خود جهت پویایی بیشتر این سازمان و ارتباط بیشتر با رسانه ها پرداختند.

مرتضی بحرانی در این نشست صمیمی با بیان اینکه اهل شهرستان دیر می باشد و مسئولیت های متعددی داشته که مهمترین آن خدمت ۱۱ ساله به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر بوده است، عنوان کرد: تمام خدمات ارائه شده در مجموعه جهاد استان مدیون تلاش های شبانه روزی پرسنل و روسای قبلی سازمان جهاد می باشد که در اینجا لازم می دانم از زحمات دکتر منفرد تشکر نمایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه، ابراز داشت: سازمان جهاد سه معاون دارد که معاون چهارم آن اصحاب رسانه می باشند که از سرمایه های  انسانی عظیم و دیده بانی بسیار قوی برای این سازمان بشمار می رود و از خبرنگاران درخواست دارم نواقص، کاستی ها و مشکلات را به ما انعکاس دهند تا بتوانیم در جهت رفع آن تلاش نمائیم.

بحرانی در جواب خبرنگاران مبنی بر تعیین دیدگاه سیاسی خود که آیا اصلاح طلب است یا اصولگرا، اظهار داشت: انتصاب من در دولت های مختلف و از زمان تصدی جهانبخش در استانداری بوده و هر جا استانداران تصمیم گرفته اند که مشغول خدمت باشم، لبیک گفته و در صحنه جهت خدمت رسانی به مردم استان حاضر بوده ام و سعی کرده ام فرزند خوبی برای ایران اسلامی باشم.

وی با بیان اینکه دیدگاه سیاسی را در کار دخیل نکرده ام و در خدمت رسانی به مردم اصلاح طلب و اصولگرا معنی ندارد و هدف خدمت به مردم در جمهوری اسلامی است، اضافه کرد:  من مدیون جمهوری اسلامی، نظام، انقلاب و مردم هستم، من در جمهوری اسلامی کارشناس و سپس مدیر شده ام و خودم را مدیون این نظام مقدس می دانم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، افزود: رشد و نمو و پیشرفت ما در این نظام و انقلاب بوده و باید خودمان را مدیون آن بدانیم و تمام تلاش خود را خواهم کرد که فرزند خوبی برای انقلاب باشم و با اطلاع کافی از آلام مردم به دنبال آن هستم آنچه از دستم برآید برای مردم استان انجام دهم و در این راستا از هر خدمتی فروگذاری نخواهم کرد و امیدوارم در این راه خدا ما را هدایت کند که در مسیر انقلاب باقی بمانیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false