×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: زهرا مظفری _عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در دوشنبه ۳ اردیبهشت در آیینی با حضور رئیس این سازمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن آغاز شد.

 

دراین آیین محمد اسلامی اظهار داشت: با همت استاندار بوشهر و همچنین مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن توسعه شهر بوشهر در جوار این شهر با ساخت و سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محقق می‌شود.


رئیس سازمان انرژی اتمی کشور افزود: در اجرای ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر به دلیل موقعیت ساحلی به آماده سازی قابل توجهی نیاز دارد و طرح شهرسازی این محدوده برگرفته از معماری سنتی و تاریخی شهر بوشهر خواهد بود.

معاون رئیس جمهور گفت: با یک طراحی متفاوت سعی می‌شود از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای تامین مسکن مردم و به ویژه همکاران در سازمان استفاده شود.


استاندار بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: با وجود نبود زمین در بوشهر ابتدا توسعه شهر در منطقه نیایش و در ادامه در جوار محله‌های تنگک پیش‌بینی شد و به دلیل نیاز مسکن در بوشهر  با رشد تصاعدی جمعیت به نحوی شایسته پاسخ داده شود.

احمد محمدی زاده افزود: امروز با وجود تلاش دشمنان و به ویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی برای ارایه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال تحقق است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false