×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام قدردانی سیدمحمد هاشمی فرد پس از برگزاری انتخابات

به گزارش چغادک نیوز: متن پیام ارسالی به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

سلام بر مردم بزرگ، صبور و سربلند استان بوشهر، درود بر شما که پا به پای دیگر هم میهنانمان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نقش آفرین برگ زرین دیگری از کتاب حضور شورآفرین خود بودید.

 

درود ویژه بر مردم عزیز بوشهر، گناوه و دیلم که در این انتخابات نیز مانند همیشه استوار گام برداشتید و سرافرازی خود را دیگر بار به همگان ثابت کردید.

 

اینجانب از فرد فرد شما مردم بزرگ، زن و مرد و پیر و جوان سپاسگزاری می کنم و به طور خاص در برابر کسانی که پا به پای این برادر کوچکشان حرکت کردند و شور و اندیشه و اشتیاق آفریدند، از ژرفای جان و سویدای دل قدردانی می کنم.

 

شما بزرگواران، آقایان و بانوان، اعم از دانشگاهیان و فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و بازاریان، کارمندان و کارگران، پیشکسوتان و بازنشستگان و سایر اقشار عزیز، که در کنارم بودید و در شهرستان های بوشهر و گناوه و دیلم، مرا همراهی کردید و بر رونق این آزمون بزرگ افزودید، بسیار متشکرم و برایتان از درگاه خداوند حکیم، خیر و برکت روزافزون را درخواست می کنم.

 

از عزیزانم در ستاد انتخاباتی خودم که حلقه ی مشاوران و همراهانم را تشکیل دادید و زحمات بسیار متحمل شدید، بی نهایت امتنان دارم.

از ناظران و مجریان انتخابات نیز تشکر می کنم که این حضور مردمی را پشتیبانی کردند و به سامان رساندند.

 

در پایان به منتخبان گرامی که مورد اعتماد مردم عزیزمان قرار گرفته اند، تبریک می گویم و به ایشان یادآور می شوم که این فرصت طلایی چهارساله ی در پیش را غنیمت بشمارند و به برای خدمت صادقانه، آنی را از دست ندهند. از همه ی داوطلبان نمایندگی مجلس نیز قدردانی می کنم که در این عرصه ی پراهمیت حاضر شدند و فرصت و فضای هم افزایی و همگرایی را در جامعه افزایش دادند.

با تجدید درود و احترام و سپاس

سیدمحمد هاشمی فرد

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false