×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۳۹۹/۱۰/۳

مهدی هنردیده دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حمایت جامعه جوانان متحد اسلامی از محوریت جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو اصولگرایان باید برای وحدت حداکثری حول محور روحانیت تلاش نمایند، در جبهه نیروهای انقلاب، نقش دو تشکیلات جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه های علمیه (جامعتین ) نقشی کلیدی و محوری است و انشاءالله در انتخابات آینده همسو با آهنگ ولایت و رهبری شاهد آن باشیم.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ غلامرضا شنبدی باردیگر بر روی باسکول انتخابات قرار خواهد گرفت، این هنرمند پیشکسوت برازجانی در دوره قبل توانست با کسب ۴۹۹۰ رای یکی از اعضای علی البدل شورای شهر برازجان باشد و با توجه به اینکه خاستگاه فرهنگی وی عرصه سینما و تئاتر است، پیش بینی می شود وی در ایام انتخابات بتواند موجی بین هنرمندان برازجانی ایجاد نماید.

شنیده می شود؛ اصلاح طلبان پرچم تسلیم را بالا برده اند چراکه این طیف سیاسی در انتخابات سال ۹۶ با حمایت های خاص از افرادی که حتی سابقه یک روزه فعالیت سیاسی را نداشتند توانستند اکثریت شورای شهر مرکز استان را در دست بگیرند اما به جز یک نفر از نمایندگانشان که سر از بازداشت و سلب عضویت درآوردند این روزها در سکوتی ویرانگر قرار دارند و مردم از انصراف آنها از انتخابات و یا رد صلاحیت های احتمالی آنان در مجالس سخن به زبان جاری می کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ این روزها رسول استادزاده سلیبریتی دنیای تصویر استان بوشهر و مختار پزشک رکورد دار دنیای صوت و کلیپ های صوتی در فضای رسانه استان بوشهر بوده و با وجود اینکه مختار پزشک فعالیت خود را از ترس تخریب ها به حد غیر قابل باوری کاهش داده است اما همچنان در سطح استان هم آوردی در ارسال کلیپ های صوتی ندارد و همزمان رسول استادزاده نیز با ارسال همه روزه کلیپ های تصویری از مشکلات برازجان توانسته موجی از مطالبه گری بین مردم و جوانان ایجاد کند. اگر رویه این دو کاندیدای احتمالی به همین شکل ادامه یابد پیش بینی می شود معادلات انتخابات در خورموج (محل کاندیداتوری پزشک) و برازجان (محل کاندیداتوری استادزاده) به هم بریزد.

شنیده می شود؛ بعد از انتشار خبر کاندیداتوری حسین بهبهانی هواداران این فعال سیاسی و اجتماعی فعالیت خود را به صورت چهره به چهره شروع کرده اند، بهبهانی هر روز با هواداران خود جلسه برگزار کرده و راههای کسب رای را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می دهد.

مجمع نمایندگان استان بوشهر نمایندگان این استان را برای عضویت در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کردند و حجت الاسلام موسی احمدی، عبدالکریم جمیری و غلامحسین کرمی از سوی مجمع نمایندگان این استان برای این منظور انتخاب شدند.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ عضو اولین دوره شورای شهر بوشهر و صاحب چندین ایستگاه سوخت در ائتلافی نامحسوس با شهردار اسبق بوشهر در حال چینش لیست برای انتخابات شورای شهر بوشهر می باشند، احتمالا این نماینده اسبق بوشهر سعی دارد با ورود در انتخابات و وارد کردن تعدادی از کاندیداهای حامی خود زمینه رسیدن مجدد خود به شهرداری بوشهر را فراهم کند.

شنیده های محافل سیاسی حاکی از آن است؛ افراز بهزادزاده از سویی و احتمالا شیخ احمد دشتی زاده و تعداد زیادی از دوستان، همرزمان و فرماندهان دوران دفاع مقدس سرگرم رایزنی های درون استانی برای حمایت بیشتر مردم از سردار محسن رضایی هستند و با توجه به این که در دوره آتی انتخابات ستادی در سراسر کشور برپا نمی شود فعالان خوش فکر فضای مجازی بیش از همیشه می توانند در جذب آراء هم وطنان به نفع یک کاندیدا موثر باشند.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ علی افراشته استاندار دولت احمدی نژاد و کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس شورای اسلامی از طرف علی لاریجانی مامور تشکیل ستاد انتخاباتی وی شده است، شنیده می شود افراشته با اتخاذ رویکردی متفاوت سراغ رقبای انتخاباتی خود خواهد رفت و ائتلاف فراگیری به نفع لاریجانی در استان شکل خواهد داد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false