×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رسالت اصلی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری است

به گزارش چغادک نیوز: بنیاگذار مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بهمراه دبیر مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی و رئیس و اعضای مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر در بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز به تشریح برنامه های این مجمع پرداخت .

غلامرضا جعفری ضمن ابراز خرسندی و تشکر از همکاری چغادک نیوز با مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد:  مجمع پیروان سال ۹۴ در استان قم راه اندازی شده است و در ابتدای کار در ۱۵ استان راه اندازی شد و هم اکنون در ۳۰ استان مشغول به فعالیت بوده و در استان بوشهر نیز اردیبهشت ماه امسال شکل گرفت و نورالله آذرخش خو به عنوان مسئول استانی آن معرفی شده است.

بنیانگذارمجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی  افزود: رسالت اصلی مجمع پیروان پیگیری مطالبات  احکام شریعت دین مبین اسلام، منویات مقام معظم رهبری و همچنین مراجعی که دغدغه دین را دارند، می باشد که در قالب فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با پیگیری از سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه انجام می شود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: هدف ما مطالبه گری است و زیر ساخت این کار نیز با انجام امر به معروف و نهی از منکر که زمینه ساز فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است انجام می شود و با این نگاه وارد این حوزه شده ایم .

وی با اشاره به اینکه باید منویات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه نصب العین قرار گیرد، عنوان کرد: عملکرد ضعیف دولت در این دوره متاسفانه باعث شد وضعیت معیشت و اقتصاد مردم آسیب پذیر شود و سفره مردم نیز کوچک شده و مشکلات زیادی برای کارگران و کارمندان بوجود آید که مرتفع کردن این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد.

جعفری عنوان کرد: مجمع پیروان با شبکه سازی در استانها بحث مطالبه گری  را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر  با استفاده از ظرفیت عظیم روحانیون  شکل خواهد داد چراکه مردم بر این باورند که روحانیون  انقلاب را بوجود آورده و باید کماکان در وسط میدان حضور یابند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی مجموعه ای استوار و ثابت قدم می باشد که با همراهی سه قوه، حوزه علمیه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جای خود را در دل مردم باز نموده  و با اقتدار به پیش می رود.

وی ضمن تقدیراز تلاش های صورت گرفته مسئول مجمع پیروان استان بوشهر، عنوان کرد: ما این مجمع را راه اندازی کرده ایم که حوادث را راهبری نموده و به مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام کمک کند .

غلامرضا جعفری با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم  که افراد اصلح وارد مجلس شوند، اظهار داشت: ولایت مداری، جوان بودن، مردم داری، تحصیلات عالی، دغدغه مشکلات مردم داشتن و….از معیارهای یک کاندیدای ولایی  می باشد و باید شرایطی محیا شود که نیروهای ولایی وارد مجلس شده و وزرای انقلابی و ولایی را انتخاب نمایند./انتهای پیام

            

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false