×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولویت استفاده از ظرفیت ها درساخت پایانه لجستیک حمل و نقل بار با شهروندان چغادکی است

به گزارش چغادک نیوز: عضو شورای شهر چغادک در نشست با سرمایه گذار پایانه لجستیک بار چغادک گفت: احداث پایانه حمل و نقل بار در حاشیه شهر چغادک یکی از پروژه های بزرگ استان بشمار می رود که می تواند در توسعه حمل و نقل بار و کاهش تصادفات نقش اساسی داشته باشد و به دلیل صرفه اقصادی، لازم است که در ساخت آن از نیروی انسانی و امکانات و مصالح موجود در این شهر استفاده شود.

سرمایه گذار وتامین کننده اعتبار پایانه لجستیک بار چغادک اظهار کرد:  با توجه به دسترسی جاده دوم به بندر بوشهر و در آینده بدلیل توسعه اقتصادی منطقه و استقرار فرودگاه در نزدیکی پایانه حمل و نقل، به جرات باید گفت این مکان به جاده اصلی و اقتصادی بوشهر تبدیل خواهد شد که موقعیت استراتژیک خوبی را دارا می باشد.

شاهپور جفره ای اضافه کرد: پایانه لجستیک چغادک به مساحت ۵۰ هکتار در ورودی دوم بوشهر این امکان را به کامیون های می دهد که دسترسی بهتری را به جزیره کانتینری نگین  و تخلیه و بارگیری مناسبی را داشته و تمامی عملیات های حمل و نقل را در مکانی قابل  دسترس برای رانندگان مثل کشورهای روسیه، فنلاند ایجاد کند.

وی با بیان اینکه احداث پایانه لجستیک اشتغال را درمنطقه افزایش می دهد، اضافه کرد: در ایجاد این پروژه ۵۰۰ اشتغال مستقیم و ۱۰۰۰اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود که در ابتدای راه کسانی سود می برند که در حاشیه این پروژه زندگی خواهند کرد.

جفره ای مهمترین عامل ایجاد پایانه حمل و نقل لجستیک بار را ایجاد اشتغال خواند و ادامه داد: بیشترین ارتباطی که برقرار خواهد شد با شهرچغادک خواهد بود که در این راستا استفاده از نیروی انسانی، مصالح و.. نیز از این شهر تامین خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک حمل و نقل عقاب بوشهر واگذاری مراحل ساخت این پروژه اعم از سرمایه گذاری، تامین مصالح و.. را منوط به انجام فراخوان خواند و گفت: در این فراخوان ها اولویت با ساکنین شهر چغادک می باشد که پس از اعلام  به مهدی بختیاری عضو شورای شهر چغادک قطعا از نیروهای بومی این منطقه استفاده خواهد شد./ انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false