×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واگذاری کمک رسانی هشت روستای زلزله زده به سپاه بوشهر

به گزارش چغادک نیوز:  سردار علی رزمجو روز دوشنبه درنخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج درهمایش طلایه داران سازندگی افزود: در این روستاها ۱۰ هزار نفر در قالب ۲۷۰ خانوار ساکن هستند که براساس تقسیم بندی انجام شده کمک رسانی به آنها باید انجام شود.
وی اضافه کرد: برهمین اساس کمک های اهدایی مردم به زلزله زدگان براساس آمارهایی که بخشداری آن منطقه اعلام می کند به وسیله قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر توزیع می شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با شروع عملیات بازسازی در مناطق زلزله زده غرب کشور این منطقه با استفاده ازتمام توان خود آمادگی حضور و انجام بازسازی در این مناطق را دارد.
رزمجو با اشاره به بهره برداری از یکهزار طرح محرومیت زدایی در استان بوشهر درسال گذشته گفت: امسال نیز به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال طرح محرومیت زدایی برای استان تعریف شده است.
وی افزود: بسیج یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است که در اجری منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب با جان فشانی ها و اهدای جان و مال خود تاکنون بر تارک انقلاب می درخشد.
رزمجو اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره باعث افتخار، اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمن شده است.
وی تاکید کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی پدیده ای نوظهور از شاهکارهای امام راحل است که امروز در باورها و اعتقادات جهان ریشه دوانده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به کارکرد بسیج امروز همه انسانها که فطرتی الهی دارند طالب فرهنگ اسلامی و بسیجی هستند.
وی با بیان اینکه رویکرد بسیج عمران، آبادانی و کمک به معیشت مردم است افزود: بسیج با تمام توان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت زدایی و کمک به معیشت مردم گام برمی دارد.
استاندار بوشهر گفت: شجره ماندگار بسیج به عنوان ظرفیتی مهم تشکیل شده از نیروی عظیم مردمی همواره پشتیبان نیروهای مسلح است.
عبدالکریم گراوند افزود: وجود بسیج به عنوان ظرفیتی مردمی باعث می شود دشمن با تردید و مطالعه بیشتری وارد کارزار شود.
وی با بیان اینکه ریشه بسیج قرآنی است گفت: بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت به شمار می آید که حضور چنین تشکیلاتی در دنیا منحصر به فرد است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: در بسیج تحصیلات، مذهب، سن و جنس معنا ندارد و متعلق به همه قشرهاست و زمینه خدمت خالصانه برای همه افراد در بسیج فراهم است.
گراوند اظهار کرد: بسیج علاوه بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای ان در عرصه سازندگی، خدمت رسانی و خدمت به محرومان حاضر است.
وی تاکید کرد: اگر می خواهیم بسیجی بمانیم وریشه این شجره طیبه که ریشه در قرآن دارد را حفظ کنیم باید اخلاص و خودسازی را سرلوحه کارها قرار دهیم.

منبع: ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false