×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵۰۰۰ برنامه هفته بسیج در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: سرگرد غلامرضا جمالی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر با گرامیداشت سی‌وهشتمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: اکنون بسیح به درخت تناور و توانمندی تبدیل شده که علاوه در ایران اسلامی در نقاط مختلف جهان تفکر بسیجی روبه‌ رشد و نمو است.

وی، با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر گفت: در این هفته ۵ هزار برنامه با ۷۰۰ عنوان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود که ۱۱ عنوان برنامه شاخص آن در مرکز استان برای اجرا تعیین شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تشریح برنامه‌های هفته بسیج خاطر نشان کرد: در نخستین روز از هفته بسیح همایش طلایه‌داران سازندگی در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

سرگرد جمالی، برگزاری همایش بسیج و مردم سالار دینی، بسیج مهندسان و برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر دانست و گفت:برنامه یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی در سومین روز از هفته بسیج در بوشهر برگزار می‌شود.

وی، از برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری و گردهمایی انقلابیون جوان  در بوشهر خبرداد و افزود: عطر افشانی قبور مطهر شهدای گرانقدر، برگزاری مراسم دعای ندبه، حضور بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه، برپایی همایش تجمع بسیجیان در پنجم آذر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر و پخش زنده از سیمای شبکه استانی بوشهر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  با اشاره به بازسازی بخشی از عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در بوشهرتصریح کرد: در هفته بسیج به مدت سه شب عملیات طریق‌القدس از عملیات‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در دهکده گردشگری دریایی بوشهر بازسازی می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false