×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بدهی دستگاه های اجرایی استان بوشهر در پی پرداخت نکردن پول برق به ۳۵۰ میلیارد تومان رسید

به گزارش چغادک نیوز: غلامرضا حشمتی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: ۵۳۴ هزار مشترک برق در استان بوشهر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استفاده می‌کند که ۸۰ درصد مشترکین آن مربوط به بخش خانگی است و بیش از ۷۰ درصد مصرف برق استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از کاهش روند خاموشی برق در استان خبر داد و تصریح کرد: خاموشی برق در استان بوشهر برای هر مشترک در سال از ۱۲۰۰ دقیقه اکنون به ۱۷۰ دقیقه کاهش یافته و بر اساس برنامه‌ریزی به ۸۰ دقیقه با تدوین برنامه چشم‌انداز خواهد رسید.

حشمتی هزینه تولید و نگهداری برق برای هر مشترک در استان بوشهر در سال ۴۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای پاداش به مشترکین برق در مدیریت مصرف سال گذشته از ۴۷ میلیارد تومان پاداش خوش مصرفی برق بیش از ۳۷ میلیارد تومان آن مربوط به مشترکین خانگی بود.

وی با بیان اینکه پاداش مدیریت مصرف برق در بخش‌های گوناگون از خردادماه آغاز شده است، تصریح کرد: برای جبران ۱۱ هزار ۷۰۰ مگاوات کمبود برق در کشور پاداش مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف اعمال می‌شود و در این زمینه پاداش بخش خانگی ۲۰ برابر سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: برای صرفه‌جویی هر کیلو وات برق ۲ هزار تومان پاداش پرداخت می‌شود و هر مشترک می‌تواند با مدیریت مصرف برق تا ۱٫۵ میلیون تومان در ماه پاداش خوش مصرفی دریافت کند.

حشمتی پاداش خوش مصرفی در بخش کشاورزی و صنعتی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در بخش صنعت در هفته ۱۲ ساعت در حوزه صنعتی در مدیریت مصرف برق همکاری می‌کنند و هیچ مشکلی در فعالیت آنها ایجاد نمی‌شود.

وی از رایگان شدن برق مصرفی بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: کشاورزان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز اگر ۵ ساعت پمپ چاه‌های خود را خاموش کنند کل مصرف برق این حوزه رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی استان به این شرکت خبر داد و گفت: بیشترین بدهی مربوط به اماکن نظامی بوشهر است.

حشمتی با بیان اینکه میزان بدهی برق مصرفی دستگاه‌های اجرایی به شرکت توزیع نیروی برق استان معادل بودجه این مجموعه است اضافه کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های برق مصرفی خود را پرداخت نکنند، طرح‌های برق‌رسانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معادل یک سال فروش برق از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد، گفت: با توجه به ضرورت تأمین آب از منابع داخلی استان و کاهش وابستگی، طرح‌های مهمی در برق‌رسانی انجام شده که مهمترین آن تأمین برق مورد نیاز آب‌شیرین‌کن سیراف به جم به طول ۳۴ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد تومان بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false