×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پدر شهید محمد حیدری به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش چغادک نیوز: حاج « عیسی حیدری » پدر گرامی شهید والامقام «محمد حیدری » پس از سال‌ها فراق از فرزند، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حاج « عیسی حیدری » پدر گرامی شهید والامقام « محمد حیدری » عصر روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر والامقام بعدازظهر روز  چهارشنبه ۱۳ مهر ماه از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای چغادک  تشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

« حاج عیسی حیدری »  در دفاع مقدس براثر اصابت ترکش به درجه  جانبازی نائل آمد اما از تشکیل  پرونده برای خود، صرف نظر نمود.

وی پس از شهادت فرزند برومندش، جهت جذب و تربیت جوانان در بسیج به تشکیل گروه مقاومت بسیج به نام شهید محمد حیدری اقدام نمود و همزمان  بصورت داوطلبانه و فی سبیل الله به عنوان خادم شهداء مسئولیت حفظ و نگهداری  یادمان‌ شهدای چغادک را بر عهده گرفت و تا آخرین روزهای عمرش را به این مهم اهتمام ورزید.

شهید والا مقام محمد حیدری که ‌مرقد مطهر آن در گلزار شهدای چغادک قرار دارد، پس از کسب مهارت های  لازم از جمله غواصی و فرماندهی دسته و چند دوره حضور در سطوح جنگ و عملیات های مختلف، در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false