×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای اجرا تأمین شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل تسنیم: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر یکی از ویژگی‌های زندگی به سبک اسلامی را ترک گناه دانست و با اشاره به اهمیت رعایت عفاف در ابعاد گوناگون اقتصادی و اخلاقی اظهار داشت: قمار یکی از گناهان کبیره است که بحران روحی، روانی، ورشکستگی، گسترش لاابالیگری، دوری از خدا و سقوط در باتلاق گناه از آثار آن است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به بررسی قمار بازی اینترنتی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۶ هزار مرکز و سایت قمار اینترنتی در فضای مجازی معرفی شده که نگاه ویژه‌ای به نوجوانان و نوجوانان جامعه اسلامی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پشت صحنه این سایت‌ها را رژیم صهیونیستی و کشورهای وابسته به آن دانست و خاطر نشان کرد: این نوع فعالیت‌ها محکومیت قضایی دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۸ درآمد قمار بازی اینترنتی نصیب صاحبان سایت‌ها می‌شود.

امام جمعه بوشهر، وحدت بنیادین از دیدگاه مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: وحدت بنیادین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان الهی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و کشورهای استعماری و استکباری برای ایجاد تفرقه میان اقوام و مذاهب اسلامی اهداف خود را دنبال می‌کنند .

وی وحدت اسلامی، حفظ هویت دینی و ملی را یک اصل مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: اهل سنت و شیعه باید با حفظ هویت دینی و ملی در کنار هم زندگی کنند و با تقویت وحدت در همه سطوح جامعه، زمینه خنثی شدن اهداف کشورهای استعماری و استکباری فراهم می‌شود.

صفایی بوشهری، باتأکید بر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصریح کرد: از مسئولان ملی تقاضا می‌شود اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای اجرایی شدن آنها را تأمین کنند و از مسئولان استانی تقاضا می‌شود برای اجرایی شدن این برنامه‌ها و طرح‌ها پیگیری لازم را انجام دهند و اگر مصوبات اجرایی شود بخش بزرگی از مشکلات استان بوشهر برطرف خواهد شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، پیاده‌روی اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین طی طریق ولایت، محبت، وفاداری به مکتب حضرت ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام است و این مراسم نماد ظلم‌ستیزی وفاداران و شیعیان حضرت امام حسین علیه‌السلام با جهان استکبار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جهان آینده را بنام حضرت امام حسین علیه‌السلام دانست و ادامه داد: پیاده‌روی اربعین نشان از یک خیزش بزرگ جهانی از افق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام برای طلوع خورشید اسلام و عدالت مهدی آل محمد (عج) است.

امام جمعه بوشهر، با تذکر به شورای همکاری خلیج فارس تصریح کرد: تکرار ادعاهای واهی که خود می‌دانید غلط است و ادعای مالکیت سه جزایر یک حرکت غیرمنطقی و غیراصولی است و پشت این صحنه قطعاً آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی خطاب به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس افزود: این کشورها بدانند، برادر و دوست حقیقی شما ایران اسلامی است، اقتدار و عزت این کشورها همراهی با ایران اسلامی محقق می‌شود، و این چنین طرح تفرقه و اختلاف، چیزی جز شکست برای خود آنها نخواهد داشت.

صفایی بوشهری، مرور فعالیت کشورهای استعماری و استکباری با کشورهای اسلامی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: کشورهای آمریکا، انگلیس و کشورهای استعماری هیچگاه دوست برای کشورهای اسلامی نخواهند بود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false