×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت نام مرکز آموزش علمی کاربردی شبانکاره آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز: پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی مهر ماه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شبانکاره آغاز شد.

این مرکز در رشته های کاردانی تربیت بدنی(مربیگری پایه آمادگی جسمانی)، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی مددکاری خانواده، حسابداری و امور مالی، حقوق ثبتی، مدیریت امور اداری، ایمنی کار و حفاظت فنی، عمران امور پیمان ها، معماری شهری، شبکه‌های رایانه‌ای، امداد و نجات شهری دانشجو می پذیرد.

رشته های کارشناسی این مرکز نیز شامل، ایمنی سلامت و محیط زیست صنایع(HSE)، معماری طراحی محیط بیرونی، مدیریت امور اداری و منابع انسانی، مدیریت دفتری، حسابداری امور مالی، حقوق ثبت اسناد و املاک، مدیریت عملیات امداد و نجات، شبکه های رایانه‌ای و عمران ساختمان سازی می باشد.
متقاضیان ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانند جهت تشکیل پرونده و ثبت نام با در دست داشتن مدارک اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات، اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت، اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن، شش قطعه عکس ۴×۳ به واحد جذب و ثبت نام مرکز مراجعه نمایند.

ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت حضوری در مرکز انجام می شود و زمان شروع ثبت نام کاردانی و کارشناسی است سی‌ام خرداد ماه می باشد.

متقاضیان از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ جهت ثبت نام می توانند به این مرکز مراجعه نموده و یا با شماره تماس ۰۷۷۹۱۰۰۱۰۹۹ و ۰۹۱۷۸۷۴۲۵۴۶ و یا به آدرس مرکز واقع در شبانکاره بلوار خلیج فارس بلوار دانشگاه پشت بوستان آزادی مراجعه کنند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false