×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیدای مطرح هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلاى دادگسترى استان بوشهر را بهتر بشناسید

به گزارش چغادک نیوز: هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلاى دادگسترى استان بوشهر با حضور ۱۰ نفر از وکلای استان بوشهر، پس از ده روز تبلیغات از سوی کاندیداها، هشتم اردیبهشت ماه در محل دفتر کانون وکلا بوشهر برگزار می شود.

خدارحم فراشبندی یکی از کاندیداهای مطرحی می باشد که از امیدهای راه یابی به هیات مدیره کانون وکلای استان بوشهر بوده  است که با شعار ( صداقت، شفافیت و عدالت) وارد انتخابات شده و پس از نام نویسی نیز قشر عظیمی از وکلای استان آمادگی خود را جهت حمایت از وی اعلام داشته اند.

 

خدارحم فراشبندی روستازاده ای اهل بخش بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر می باشد که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و با بیش از ۴۰ ماه سابقه دفاع در جبهه های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی به درجه رفیع جانبازی نایل آمده و هم اکنون با دیدگاهی مستقل و مردمی وارد این کارزار از انتخابات شده است.

وی سالهاست که به حرفه شریف وکالت مشغول بوده و قبل از این نیز مسولیت های خطیری همچون نماینده حقوقی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ریاست کشت وصنعت استان بوشهر ، کارشناس ارشد دفتر حمایت دادگستری استان بوشهر، رئیس شورای حل اختلاف شهر، بازرس شورای حل اختلاف استان را درکارنامه خود دارند.

مدیر موسسه حقوقی، ریاست شورای اسلامی شهرعالیشهر وریاست شورای شهرستان بوشهر بخشی از فعالیت های خدارحم فراشبندی از فعالین امور مدنی استان بوشهر است که همزمان با امر وکالت به این امور نیز مبادرت ورزیده است.

رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر عالیشهر، مدیر حقوقی خانه سلامت و عضویت در چند کمیسیون کانون‌ وکلای دادگستری استان ازجمله عملکرد موفق فراشبندی بشمار می رود.

فراشبندی عملکرد فعال و چشمگیری در مساعدت فکری و کاربردی در تامین ساختمان اداری کانون وکلای استان بوشهر داشته و اختصاص اتاق ویژه وکلا در زندان مرکزی بوشهر ، تلاش مستمر و همکاری با اداره دارایی وامور مالیاتی درجهت حل و فصل مشکلات و تامین تمبر مالیاتی کانون، هماهنگی فعال با ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان درجهت عملیاتی نمودن سهمیه واکسن وکلای دادگستری و همکاری باهیات مدیره کانون‌ در راستای حل و فصل مشکلات وکلا از دیگر اقدامات وی جهت خدمت به این قشر محسوب می شود.

از جمله توانمندی های بارز این چهره مردمی و انقلابی گذراندن دوره های تخصصی داوری، حقوق شهروندی امور حسابداری و بودجه و همچنین مدیریت دیپلماسی شهری و..می باشد./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false