×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جوانان بوشهری عنوان بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی کشور پرتغال را از آن خود کردند

به گزارش چغادک نیوز: فیلم کوتاه قفس به کارگردانی سهیل عرب از هنرمندان بنام بوشهری به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران، توانست مقام بهترین فیلم کوتاه تجربی را از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Arouca کشور پرتغال از آن خود نماید.

جشنواره فیلم آروکا، به عنوان یک رویداد منحصر به فرد، یک پروژه پویا و ابتکاری شناخته می شود که هدف از برگزاری آن، حمایت و تبلیغ آثار اخیر با کیفیت شناخته شده در مدار جهانی و همچنین آثار تولیدات مستقل است.

این جشنواره شامل بخش های تجربی، داستان، مستند، انیمیشن و موزیک ویدئو می باشد که سعی در جذب و ایجاد مخاطب، ترویج، افزایش تبادل تجربیات و دانش بین دوستداران یا متخصصان فیلم، ترویج و حفظ میراث طبیعی و فرهنگی دارد.

پیش از این نیز فیلم قفس به کارگردانی سهیل عرب در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره lift off انگلستان- لندن راه یافته بود.

این فیلم برداشتی آزاد از داستان کوتاه قفس نوشته صادق چوبک، نویسنده واقع گرا و پدر داستان نویسی نوین ایران است و تهیه کنندگی این فیلم را آموزشگاه آزاد سینمایی خانه هنر بر عهده داشت که سهیل عرب نیز یکی از دانش آموخته های این آموزشگاه می باشد.

نویسنده و کارگردان : سهیل عرب، تهیه کننده: آموزشگاه آزاد سینمایی خانه هنر، مدیر تولید: شیما جوادپور، فیلمبردار : علی حاجی پور، تدوین: علی حاجی پور، طراحی صدا : سهیل عرب، طراحی لباس : محدثه خواجه، تدوین صدا : علی حاجی پور، جلوه های ویژه بصری : علی حاجی پور، اصلاح رنگ و نور : علی حاجی پور، منشی صحنه : زینب کشوریان، طراح پوستر: علی حاجی پور با همکاری سعید طاهری، حامد منفرد، بهروز اسماعیلی از دیگر عوامل این فیلم می باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false