×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سخنی بی پرده با رئیس ستادهای آیت الله رئیسی در استان بوشهر/می ترسیم در دولت فعلی نه تنها استاندار بومی نداشته باشیم، بلکه مدیران کل نیز غیر بومی شوند

 

 

به گزارش چغادک نیوز: رضا کرمی از فعالان سیاسی استان بوشهر در یادداشتی تحلیلی نوشت: امروز در یکی از سایت ها موضوعی از زبان برادر گرامی حجت الاسلام جمالی رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان منتشر شده و ایشان فرموده اند: تا کنون از سوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان هیچ گزینه ای برای استانداری بوشهر بعنوان استاندار پیشنهادی به دولت اعلام نشده و در ادامه سخن از وجود نخبگان و متخصصان بومی در استان نه تنها در سطح جایگاه استاندار بلکه در سطح اداره مدیریت کلان کشوری(وزارتخانها)به میان آورده اند.

حال این حقیر قصد دارم، در حد چند جمله کوتاه با این برادر سخن بگویم، برادر بزرگوار، حضرتعالی مسئولیت ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در استان را عهده دار بوده اید و از چهره های فعال استانی و بومی استان هستید و همانطور که از کلام شما مشخص است نخبگان و متخصصان بومی استان را که توانایی عهده دار شدن مدیریت سطح کلان را دارند نیز به لطف خدا میشناسید و در راستای اداره ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان نیز خوب تلاش کرده اید و این عزیزان نخبه، متخصص و توانمند نیز قطعا شما را یاری کرده اند و نتیجه حاصله از این تلاشها این شد که استان بوشهر در سطح کشور از نظر مشارکت و دادن رای به آیت الله رئیسی در رتبه نخست کشور قرار گیرد.

پس نتیجه می گیریم که ریاست محترم جمهوری از عملکرد ستاد انتخاباتیش در استان و انتخاب مردم استان رضایت خوبی دارند و در نتیجه سخن رئیس ستاد انتخاباتیش در استان و همچنین نظرات صاحب نظران استان و نمایندگان محترم استان در مجلس، نزد ایشان و اعضای کابینه دولت در انتخاب استاندار برای استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بنابراین پاسخ این سوال شما که از وجود نیروهای نخبه و متخصص استانی در کابینه دولت خبری نیست را باید ازخود شما و صاحب نظران استان که کلامشان نزد ریاست محترم جمهور خریدار دارد پرسید.

و حال که سخن از معرفی چهره های شاخص برای تصدی و گرفتن سکان استانداری در بوشهر به میان آورده اید و به لطف خدا چهره توانمند در استان نیز نه یکی بلکه ده ها نفر وجود دارد و شما میفرمائید هنوز هیچ حرکتی در معرفی آنان به تهران نکرده اید که قطعا با توجه به جایگاهی که در انتخابات داشته اید صاحب نظر نیز هستید و کلام شما در نزد ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور خریدار دارد، پس بفرمائید گذاشته اید که چه زمانی چهره های نخبه بومی استانی را معرفی کنید؟
در حالی که چند روز از اخذ رای اعتماد وزرای محترم از مجلس شورای اسلامی می گذرد و از طرفی انتخاب استانداران از سوی وزارت کشور که از مهمترین دغدغه های آن وزارتخانه محترم است اما متاسفانه حضرتعالی با این جملاتی که فرموده اید در انتخاب چهره های نخبه و توانمند استانی که استان به لطف خدا نه تنها فقیر نیست بلکه غنی نیز هست ولی چرا شما در معرفی این عزیزان به وزارت کشور تا امروز اظهار بی اطلاعی میفرمائید؟

بفرمائید چه کسی باید در حفظ این فرصت ها گام بردارد تا چهره بومی که نسبت به ظرفیتهای استان شناخت لازم را دارد، سکان هدایت این کشتی را بدست گیرد و شاید بخشی از مشکلات مردم در ابعاد مختلف کاهش یابد ؟
بنابراین برادر بزرگوار؛ این فرمایش شما از نظر این حقیر به عنوان یک بوشهری نه تنها قابل قبول نیست، بلکه در قبال لطف و محبت مردم از لحاظ حضور در انتخابات و انتخاب حضرت آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و کمک کردن در شکل گرفتن دولت انقلابی، یک کوتاهی بزرگ در مساعدت به مردم استان است.

شما که در معرفی چهره های استانی به دولت در سطح استاندار اینگونه سخن به میان آورده اید، پس چه توقع ای دارید که در کابینه این دولت و در ۴ سال آینده استان بوشهر وزیری داشته باشد؟

بفرمائید ستاد انتخاباتی ریاست محترم جمهور در استان فارس و صاحب نظران آن استان چه نقشی ایفا نمودند که موفق شدند ۳ وزیر در کابینه داشته باشند(وزیر نفت، وزیر کشور، وزیر راه و مسکن و شهرسازی).

بنابراین برادر بزرگوار اگر میتوانید و فرصت دارید عجز و ناله فایده ای ندارد و تلاشی کنید تا نتیجه ای حاصل گردد و گرنه نوش دارو بعد از مرگ سهراب بی فایده هست، استان بوشهر در دولت قبل نه تنها استاندار بومی داشت بلکه سکان استانداری فارس و گیلان را چهره های بوشهری برعهده داشته اند، حال میترسیم در دولت فعلی نه تنها استاندار بومی نداشته باشیم بلکه مدیران کل نیز غیربومی شوند و مردم دلشان راخوش کنند تا فرماندار و بخشداراشان بومی شوند.

اما نا امید نیستیم و از امام جمعه محترم استان حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان و رهبری حضرت آیت الله حسینی بوشهری و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم، ان شاء الله که تلاش لازم را بفرمایند تا دست مردم استان حداقل در استاندار شدن چهره ای بومی خالی نماند.
ارادتمند همه دوستان
رضاکرمی

false
true
false
true
  1. محمد

    سلام.برادر عزیز غیر بومی مفید خیلی بهتر از بومی مضر میباشد .این چند سال که بومیان بودن چ گلی بر سر استان زدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false