×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرصت یکماهه برای تعیین استانداران و رایزنی های گسترده بوشهریها در پایتخت/ ده گزینه مطرح استانداری بوشهر چه کسانی هستند؟

به گزارش چغادک نیوز؛ شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ در پی اعلام سردار وحیدی وزیر پیشنهادی کشور: استانداری را باید انتخاب کنیم که در حد وزیر بوده و تجربه و درایت کافی را در اداره امور داشته باشد و استانداران در سطح کشور نیز باید ظرف مدت یکماه آینده معارفه شوند، بر همین اساس افراد زیادی اعم از نمایندگان مجلس، مسولین ستادها، چهره های سیاسی و افراد صاحب نفوذ در حال رایزنی جهت نشاندن گزینه های خود بر صندلی استانداری بوشهر بوده و تلاش ها در این خصوص بشدت افزایش یافته است.

از سوی دیگر نیز شنیده می شود؛ حداد عادل رئیس شورای ائتلاف استانها به استان بوشهر و حجت الاسلام جمالی مسول ستاد هماهنگی آیت الله رئیسی در استان اعلام کرده است سه گزینه را جهت تصدی پست استانداری در روزهای آینده پیشنهاد دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شنیده های محافل سیاسی از این قرار است؛ با وجود اینکه به نظر میرسد اجماع بر سر استاندار شدن مسعود نصوری انجام خواهد پذیرفت ولی وی بدلایل نامعلومی از پذیرفتن این سمت امتناع ورزیده است، از سوی دیگر نیز شنیده شده است، نصوری از گزینه های مطرح یکی از معاونت وزارت خانه های کلیدی دولت سیزدهم خواهد بود.

هم اکنون شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ نام سردار فتح الله جمیری، سردار حمید خرمدل، اصغر جعفری، مسعود نصوری، احمد جعفری نسب، سرهنگ سهراب انبارکی، غلامحسین زارعی، احمد مرادی، سیامک احمدی، محمد هادی رستمیان، عبدالرضا عالی پور و.. به عنوان گزینه های مطرح تصدی پست استانداری بوشهر بر سر زبان ها بوده و گزینه های دیگری نیز بصورت جداگانه و پشت پرده در حال رایزنی با متولیان امر می باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false