×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پس از ۸سال خیانت تنها راه برون رفت مردم از این فلاکت با انتخاب یک فرد دلسوز و پای کار جریان انقلاب میسر خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: مرتضی کشاورز در نشست هم اندیشی با هواداران علیرضا زاکانی در بوشهر اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰خاص ترین انتخابات در این دو دهه اخیر است, انتخاباتی از نوع جنگ با تزویر وفساد گسترده می باشد, امروز پس از ۸سال خیانت ،فساد, وا دادگی دولت در برابر غرب وغرب پرستان مردم به نتیجه ای رسیده اند که تنها راه برون رفت از این فلاکت وآشفتگی مردم در ایران تنها با انتخاب یک فرد دلسوز وپای کار جریان انقلاب میسر خواهد بود.

قائم مقام ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در بوشهر افزود: زاکانی تنهاترین فرد موجود در باب افشاگری و نشان دادن روی کثیف فساد اقتصادی و سیاسی مسئولان بی کفایت در برابر مردم می باشد, فردی که هیچگونه نقطه سیاهی در پرونده سیاسی و شخصی او دیده نمی شود و علاج درد این روزهای جامعه حضور چنین شخصیتی در بتن سکانداری دولت می باشد.

وی اضافه کرد: مردم در ۲۸خرداد با حضور پرشور. خود ورود جریان واقعی و پای کار انقلاب را رقم خواهند زد و صحنه سیاه و غبار آلود کشور را به صفحه سفید و پرنشاط تبدیل خواهند کرد, دولتمردان واقعی و صاحب انقلاب همین مردم هستند که همواره پای انقلاب ایستاده اند وخواهند ایستاد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false