×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۴۰۰/۱/۲۵

شنیده های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد، با وجود اینکه مراجع چهارگانه در خصوص بیش از صد نفر از داوطلبان استان اعلام سابقه نموده و رد صلاحیت کرده اند، هیات های اجرایی بنا به دستوراتی که از سوی برخی دولتی ها داده شده ۹۸درصد از داوطلبان را  پس از دعوت برخی از کاندیداها به فرمانداری ها تائید صلاحیت نموده اند که شنیده می شود؛ نیت اصلی این اقدام،  بهره برداری از آنان در انتخابات ریاست جمهوری به نفع کاندیداهای مورد وثوق جریان خود می باشد.

شنیده می شود؛ در پی این حجم از تائیدهای داوطلبین شوراهای شهر از سوی هیات های اجرایی، هیات نظارت در عمل انجام شده قرار گرفته و در تائید، رد و یا عدم احراز صلاحیت ها مردد مانده است، هم اکنون باید منتظر ماند هیات های نظارت استان ترفند دولتی ها را می پذیرند یا مستندات مراجع چهارگانه را مد نظر قرار می دهند، ولی آنچه مسلم است اگر اینبار نیز مثل دوره گذشته افرادی که در نهادهای نظارتی رد شده بودند، بار دیگر تائید شوند؛ تبعات سنگینی را برای شوراهای شهر داشته و باید شاهد دستگیری های بیشتری در شوراهای استان از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) باشیم .

شنیده های محافل سیاسی حاکی از آن است: جعفر پورکبگانی، محمود حسینی، وحید نیک روش، ایمان زندی نیا، مجید غاله، رقیه کرمی و حمیده خاتون هلال بحراز کاندیداهای شورای اسلامی شهر بوشهر می باشند که در لیست حمایتی مردمی منتسب به جعفر پورکبگانی قرار گرفته اند.

شنیده می شود؛ در شهربوشهر از ۱۶۴ داوطلب ۱۶۰ نفر در هیات اجرایی تائید صلاحیت شده اند و کاندیداهایی که صلاحیت آنها در مراجع چهارگانه رد شده است به گونه ای برخی از آنها انصراف داده و برخی دیگر نیز با اذن هیات اجرایی به فرمانداری مراجعه نموده و مستندات خود را جهت تائید صلاحیت ارائه داده اند.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛ یکی از نمایندگان مجلس که زمزمه هایی مبنی بر بستن لیستی حمایتی منتسب به وی در شورای شهر بوشهر شنیده می شود، در شهر گناوه نیز با مدیریت فردی به نام احمدی، با هادی عرب زاده، مدینه عسکری، هادی خالقی و احمد نظری رایزنی هایی را صورت داده و شنیده می شود در لیست مردمی منتسب به این نماینده قرار گیرند.

شنیده می شود؛  حجت الاسلام محمد جواد عزتی تنها روحانی کاندیدای شورای شهر بوشهر دیدارهایی زیادی را با دانشجویان داشته است و مقرر شده است کمپینی دانشجویی به نفع این روحانی در شهر بوشهر برای اولین بار از سوی دانشجویان تشکیل شود.

شنیده می شود؛ بنا به تصمیم شورای وحدت کشور، مقرر شد امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که به تازگی  جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است، دوشنبه وارد بوشهر شود و جلسات عمومی و خاصی را با نمایندگان کشاورزان، کارگران، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و در نهایت شورای وحدت و ائتلاف استان داشته باشد ولی به دلیل شرایط حاد کرونایی استان، این سفر نصف روزه وی لغو شده و به روزهای آتی موکول شده است.

شنیده می شود؛ فریدون عباسی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس که به تازگی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است در فروردین ماه به بوشهر سفرکرده و دیدارهایی را با برخی چهره ها داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرخبر داد: ثبت نام۲۹۰۵نفراز داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نهایی شده است که  ۲هزار و ۶۵۳ نفر از آنان مرد و ۲۵۲ نفر زن می باشند که هزار و ۴۵۰ نفر دارای شغل آزاد، ۶۲۰ نفر کارمند، ۱۷۳ نفر فرهنگی، ۱۰۵ نفر کشاورز، ۲۰۴ نفر بازنشسته، ۷۲نفر بیکار، چهار استاد دانشگاه ،۲ پزشک، ۱۱ روحانی، سه وکیل و ۳۵۷ نفر در سایر مشاغل هستند.

معاون سیاسی استانداری بوشهر درباره برخی سفرهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: این داوطلبان هنوز ستادی ندارند و برای سفر به شهرهای مختلف و برخی امور حفاظتی باید درخواست بدهند تا روال قانونی طی شود.

همایش فرمانداران سراسر استان در باب انتخابات ۱۴۰۰ در فرمانداری عسلویه برگزار شد و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ازبرنامه ریزی و تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان و فرمانداری ها و بخشداری ها برای برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false