×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیشکسوتان تکواندو استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش چغادک نیوز؛ روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر خبر داد: مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان تکواندو استان بوشهر به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری برگزار شد و از پیشکسوتان هیات تکواندو استان بوشهر تجلیل شد.

در این مراسم که به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری به مدیریت عابد دریانورد برگزار شد از پیشکسوتان تکواندو استان؛ فریدون حیدری، سیدمحمدامین فرهی، حسین باباخانی، رئیس سابق هیات تکواندو رضا کشتکار و دبیر اسبق هیات جعفر پولادی جلیل و تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان ضمن تقدیر از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان گفت: جایگاه پیشکسوتان در هر زمینه بویژه ورزش روشنی بخش مسیر پیش رو و پشتوانه ای محکم، استوار وامید بخش برای این ورزش است.

فاطمه جعفریان افزود: بسیار خرسندیم که این مراسم را میزبانی می کنیم و امیدواریم با استفاده از تجربه های این عزیزان شاهد موفقیتهای روز افزون مدیریت جدید و گروه جوان و مجموعه پویای تکواندو استان در رویدادهای گوناگون باشیم.

رئیس سابق هیات تکواندو نیز در این مراسم ضمن تشریح فعالیتهای خود و نیز تشکر از برگزاری این مراسم، ابراز داشت: زیرساختهای خوبی در این مدت فراهم شده است و توانسته ایم افتخارات گوناگون در رودیدادهای ملی و بین المللی در رده های مختلف برای استان عزیزمان بدست آوریم.

رضا کشتکار افزود: امیدواریم مردانی رئیس جدید هیات با انگیزه و ترکیب جوانی که متشکل از قهرمانان برای مدیریت هیات استان درنظر گرفته است و همچنین با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این رشته، موجبات سربلندی بیشتر خانواده بزرگ این رشته المپیکی در کشور را فراهم آورد.

سید جلال سید مردانی نیز در این مراسم شهدا را قهرمانان و مربیان واقعی خواند که جان خود را فدای این آب و خاک کرده اند تا ما براحتی به فعالیت بپردازیم و در ادامه افزود: شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان که از تکواندوکاران تنگستان بوده است از الگوهای شایسته ای برای همه ما بویژه جوانان است که یاد و خاطره اش کماکان در دلهای ما نقش بسته است.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر عنوان کرد: تلاشهای کشتکار در ۲۲سال خدمت و ایثار وی ستودنی است، وی در این مدت امکانات بسیار خوبی از جمله سالن اختصاصی هیات تکواندو استان را راه اندازی نموده و قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش استان و تکواندو کشور معرفی کرده است.

سیدمردانی پیشکسوتان را چراغ راه مسیر موفقیت و امیدبخش تلاش مجموعه های جوان خواند و افزود: تجلیل و استفاده از تجربیات پیشکسوتان تکواندو استان از اهم برنامه های پیش روی این هیات می باشد.
رئیس هیات تکواندو استان بوشهرخاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که در ابتدای راه و در اولین رویداد رسمی از فعالیتهای هیات پس از حدود یکماه حضور در مسولیت خدمتگزاری، توانستیم با مجموعه پرتلاشی که داریم این مراسم را برگزار نماییم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false