×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سخنرانی یکی از نزدیکان بیت حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از کاندیدای حوزه جنوب+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: شب گذشته حجت الاسلام اشراقی از نزدیکان بیت امام خمینی(ره) از محمد کارگر کاندیدای نخبه،ولایی و انقلابی حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه اعلام حمایت نموده و با حضور در حسینیه حضرت زهرا(س) شهر عسلویه در حمایت از این چهره نخبه و انقلابی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت السلام اشراقی در جمع مردم شهر عسلویه اظهار داشت: کاندیدای اصلح باید در مرحله اول تقوی الهی داشته و اخلاق اسلامی و همچنین امانتداری و صداقت در گفتار و کردار را سرلوحه خود قرار دهد که این خصوصیان در محمد کارگر دیده می شود.

وی ضمن تایید محمد کارگر کاندیدای حوزه جنوب استان بوشهر به عنوان کاندیدای اصلح عنوان کرد: محمد کارگر این کاندیدای جوان و ولایی فعالیت های زیادی داشته و دارای رزومه بسیار خوب و قوی می باشد که حجت را بر ما تمام کرده است.

حجت السلام اشراقی با بیان اینکه شما مختار هستید که انتخاب کنید ولی صحبت های مرا به دوستان، اقوام برسانید و از شخصیت این کاندیدای نخبه و ولایی سخن بگویید، افزود: طبق صحبت رهبری از افراد نخبه و جوان باید حمایت کرد چراکه افرادی که سن بالایی دارند تمام ایده ها و طرح های خود را به مرحله اجرا درآورده و دیگر توان لازم را ندارند، از همن رو بنده وی را اصلح در انتخابات می دانم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false