×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ضرغام حیدریه بعد از نامنویسی در انتخابات: بخاطر مردم آمده ام و به پای مردم می ایستم، انقلابی هستم اما نه در حرف بلکه در عمل

به گزارش چغادک نیوز: ضرغام حیدریه صبح امروز در ششمین روز نام نویسی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به همراه هیات همراه با حضور در فرمانداری بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه ودیلم ثبت نام کرد.

وی در حاشیه ثبت نام خود در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: هر چند در دور گذشته به علت دو قطبی شدن انتخابات و وجود برخی بد اخلاقی ها نتوانستیم رتبه ای بهتر از چهارم را در بین نزدیک به بیست کاندیدا بدست بیاوریم، اما از همان روز تا کنون با تدوین برنامه ها و استراتژی های مختلف و تشکیل کارگروه‌های مشاوره ای کارآمد و تخصصی به‌دنبال بسترسازی برای خدمتگزاری به ملت شریف بوده ام، این موضوع را مطرح کرده ام  که مردم عزیز، مطمئن باشند یک شبه احساس تکلیف نکرده که یک شبه تغییر نظر دهم و عزم خود را جزم کرده و تا آخر در کنار مردم شریف منطقه خواهم ایستاد.

ضرغام حیدریه اضافه کرد: در گام دوم، کشور به اندیشه و توان جوانان و عمل گرایی مسئولین نیاز مبرم دارد و این دوران فصل خودنمایی تکراری ها نیست، و به عنوان یک دلسوز میهن اسلامی پیشنهاد می دهم تمام کسانی که در ادوار گذشته با کم کاری خود موجب بوجود آمدن این وضعیت اسفناک اقتصادی شده اند، به احترام مردم دیگر به میدان نیایند.

این کاندیدای انقلابی عنوان داشت: قصد صحبت نداشتم چراکه مردم دوستدار نظام و توسعه کشور در حال حاضر به علت بی تدبیری برخی مسئولین اندوهگین هستند، قلب مردم شکسته، مردمی که در تمامی سختی ها پای کار بوده اند امروز شاهد اختلاس ها، بی عدالتی ها و بی تعهدی برخی از مسئولان هستند. متأسفانه مسئولانی که باید نوکری ملت را می کردند به دنبال سروری هستند.

این کاندیدای جوان اظهار کرد: بخاطر مردم آمده ام و به پای مردم می ایستم و پاسخگوی مردم خواهم بود. انقلابی هستم اما نه تنها در حرف، بلکه در عمل. انقلابی بودن یعنی ساده زیستی، متعهد بودن، در خدمت مردم بودن، به دنبال عدالت بودن، ابتکار عمل داشتن، جهادی عمل کردن و … .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه روز دانشجو قرار گرفته ایم، ضمن تبریک روز دانشجو به کلیه دانشجویان بزرگوار، به عنوان فردی که در حال حاضر هم دانشجو هستم و هم سابقه مدرسی دانشگاه را داشته ام، خواستار حضور موثرتر دانشگاهیان عزیز در عرصه انتخابات پیش رو هستم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false