×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نشست صمیمی نماینده مردم در مجلس با مردم و مسئولین چغادک برگزار شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: نشست صمیمی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  با مردم و جمعی از مسئولین شهر چغادک برگزار شد.

در این نشست کارگر عضو شورای شهر به مشکل مدرسه شهداء چغادک اشاره کرد که فی المجلس حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با آموزش پرورش خواستار تسریع در روند احداث این مدرسه و مرتفع شدن مشکلات مردمی شد.

مهدی بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه پیگیری هایی در وزارت کشور در خصوص ارتقاء شهر چغادک به بخش با حضور دو عضو شورا  صورت گرفته است، عنوان کرد: با توجه به وعده نماینده مردم در مجلس هم اکنون مردم چشم ارتقاء این شهر هستند که لازم است در این کار تسریع صورت گیرد.

رئیس شورای شهرستان بوشهر یکی از معضلات چغادک را سراهی این شهر خواند و افزود: یکی از حادثه خیز ترین  راه های استان سراهی چغادک می باشد که باعث مرگ و میر تعداد زیادی از هم استانی ها شده که لازم در این خصوص اقدام عاجلی صورت گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی چغادک از دیگر مشکلات شهر را نبود دسترسی مردم به شرکت های تولیدی واقع در شمال شهر و همچنین خروجی نامناسب این شهرعنوان کرد و افزود: شمال این شهر که اتوبان بوشهر برازجان نیز از آن عبور می کند جزو محدوده شهر قرار نگرفته است و مشکلاتی را برای شهرداری جهت عمران و آبادی  و دسترسی مردم بوجود آورده است که نیاز این قمسمت به شهر متصل شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات مدیریت برق چغادک از خاموشی ۵۰ درصدی شهر چغادک خبر داد و گفت: شهری که در فاصله ۱۰ دقیقه ای تا مرکز استان فاصله دارد و امور ۳ برق نیز در این شهر واقع می باشد که روستای همجوار را پوشش می هد شایسته خاموشی های مطلق نیست.

علی زارعی شهردار چغادک نیز با تائید سخنان بختیاری به مشکل سراهی چغادک پرداخت و گفت: ابتدا شهر چغادک بوجود آمده و سپس بزرگراه احداث شده است که نیاز است این بزرگراه از ما جدا شود .

وی مشکل فاضلاب را از مشکلات اساسی این شهر برشمرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه چغادک در دهانه  عبور سیل قرار دارد سیل در زمستان این شهر را تهدید می کند.

علی حسینی عضو شورای اسلامی شهر چغادک نیزضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیریت آبفای شهرستان بوشهر درخواست کرد: نماینده مردم در مجلس جهت تسریع در روند ارتقاء شهر چغادک به بخش شرایط را به گونه ای فراهم سازند که اعضای شورا و شهرداری رهسپار وزارت کشور شده و از نزدیک روند اجرایی این موضوع مهم و حیاتی برای شهر چغادک را پیگیری کنند.

علی زارع عضو شورای اسلامی چغادک نیز به  مشکل روشنایی معابر این شهر اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه امور شعبه ۳ برق در شهر چغادک واقع می باشد ولی عایداتی برای شهر چغادک نداشته  و شهر درخاموشی بسر برده و تیرهای فرسوده نیز از دیگر مشکلات می باشد که باعث بروز حوادثی برای شهروندان خواهد شد.

وی همچنین از خرابی تلفن ها و وجود آب درون کابل ها، پایین بودن سرعت اینترینت و همچنین جوابگو نبودن دفتر مخابرات درچغادک و روانه شدن مردم به شهر بوشهر خبر داد .

مهرپویا مدیر مخابرات شهرستان بوشهر نیز فی المجلس با تست اینترنت پرسرعت در این شهر با رد سخنان زارع عضو شورا عنوان کرد: با وجود اینکه در منهول ها آب وجود دارد ولی به دلیل وجود سیستمی در مرکز هوا را در کابلها در جریان می اندازد که  این آب خللی را در خطوط انتقال بوجود نمی آورد  و هماهنگونه ملاحضه می کنید سرعت اینترینت در این شهر از تهران نیز بالاتر می باشد.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما سرقت کابل های تلفن می باشد که در ماه های اخیر افزایش یافته است که لازم است مراجع انتظامی و امنیتی اقدامات موثر تری انجام دهند.

رحمان زنگنه بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر ضمن گرامی داشت روز معلم، کارگر و شورا عنوان کرد: ما همه بر مشکلات شهر چغادک واقف می باشیم و امیدواریم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این خصوص  تدابیر ویژه ای را اتخاذ نمایند.

پور قربان رئیس اداره آبفای شهرستان بوشهر نیز با بیان اینکه امسال مردم بی آب نخواهند بود، اظهار کرد: آب چغادک را از خط انتقال کازرون و کوثر تامین می کنیم و در شهر بوشهر نیز منبع ذخیره ای داریم که اگر مشکل آب در این شهر بحرانی شد از آن جایگزین خواهیم کرد.

وی آمادگی خود را جهت احداث مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی در چغادک اعلام کرد و گفت: علی رغم اینکه به ما اعلام شده است پروژه های جدیدی را شروع نکنیم ولی در صورت تامین اعتبار حاضر به همکاری هستیم ولی هم اکنون با پیگیری های مهدی بختیاری رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر ایستگاه پمپاژ چغادک از خشک به غرق آبی ارتقاء یافته است که دیگر این شهر با مشکل پمپاژ و افت فشار مواجه نخواهد شد.

وی همچینین در خصوص فاضلاب چغادک عنوان کرد: فاضلاب شهری هزینه های زیادی را در بر دارد و در ازای ۱ متر لوله گذاری ۱ میلیون و ۲۰۰هزار تومان هزینه در بر دارد که در این راستا در سال ۹۴ مطالعات مقدماتی طرح فاضلاب چغادک انجام شده است ولی در صورت تامین اعتبار حاضر به شروع بکار هستیم.

تمیمی مدیر شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز عنوان کرد: ما یک شرکت زیان ده هستیم و برق را با بالاترین قیمت می خریم و با نازل ترین قیمت به مردم عرضه می کنیم .

وی ادامه داد: تیرهای فرسوده و تیرهایی که نیاز به تعویض دارد بزودی انجام خواهد شد و در خصوص روشنایی نیز ما توان مالی نداریم و شهرداری چغادک همانند شهرداری عالیشهر می بایست در این امر مشارکت نماید ولی قول می دهم ۵۰ درصد از مشکل روشنایی شهر چغادک  را تا یکماه آینده برطرف کنیم.

ریشهری مدیر برق چغادک نیز با تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی شهرداری و شورا، کل شهر را روشن خواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز فی المجلس مشکلات این شهر را با مدیران دستگاه های اجرایی مطرح و خواستار حل این مشکلات شد و در ادامه گفت: بحث ارتقاء شهر چغادک به بخش در حال انجام است و در اردیبهشت ماه کارشناسان وزارت کشور بازدیدی را از این شهر خواهند داشت و با توجه به اینکه دو هفته ای یکبار پیگیر این موضوع هستم، خوش بینم تا ۲ ماه آینده مصوبه آن را اخذ نمایم.

وی با بیان اینکه با استقرار بخشداری مشکلات شهر چغادک مرتفع خواهد شد، اظهار داشت: بزودی با معاون عمرانی وزارت کشور در خصوص تامین ماشین آلات برای شهرداری چغادک و قیر مورد نیاز آسفالت کوچه ها را انجام خواهم داد و در خصوص مشکل آب و برق نیز با توجه به وعده های مدیران آبفا و شرکت توزیع نیروی برق استان قطعا این امر محقق خواهد شد.

در پایان نیز از سوی بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر و با حضور مسئولین به مناسبت روز شوراها از اعضای شورای شهر تقدیر به عمل آمد .

در این نشست مردم نیز به صورت جدا گانه مشکلات خود را با نماینده مردم در مجلس مطرح نمودند که حجت الاسلام خدری نیز فی المجلس مشکلات آنان را پیگیری کرد.

false
true
false
true
  1. سرباز گمنام امام زمان

    سلام، نشستن (گعده) چایی و میوه خوردن و تمام. مشکلات هم قراره به خودی حل بشود

  2. سرباز سپاه پاسداران

    ایشالا خدا ب دادمون برسه با ای وضعیت ،بعضیا میشینن تو مجلس با کت و شلوار ولی شبا با شلوارک خوب تو خیابونای بوشهر دور دور میکنن خرشون هم مث ماست از پل سراط ک اندازه مو باریکه با همه چی رد میشه
    خدا به دادمون برسه ک جوونی نمونده از مفت خوری و بی لیاقتی مفت خوران
    زمان جنگ ک بود جوان ها را میفرستادن جلو میگفتن اینها پخته ترند
    حال ک همه چی ب صلح انجامیده موقع کار و زحمت ک شد جوانان جز از بی ثباتی و بی تجربگی و خامی برای بزرگان هیچ براندازی نداشتن ایا تا کی میتوان ادامه داد به این وضعیت؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false