×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش رئیس دفترحامیان ولایت استان بوشهر برعلیه اظهارات ترامپ / ما مردم از حمایت سپاه دست بر نمی داریم

به گزارش چغادک نیوز: متن ارسالی به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد»:

سخنی با عربده کشی های ترامپ ابله در خصوص سپاه

       بسم الله قاصم الجبّارین

امام خمینی( ره ):

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

امام خامنه ای (مدظله العالی):

سپاه پاسداران مجموعه ای که  وجودش برای کشور و اهداف والای آن ضروری است.

تمام دشمنان انقلاب مقابل سپاه پاسداران صف بسته اند.

سلام و درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آنانکه هشت سال شجاعانه در صحنه نبرد علیه قدرت های بزرگ جهان با سلاح ایمان مبارزه کردند امروز نیز در خط مقدم مبارزه همه جانبه علیه قدرت های ظالم و زورگوی جهان همچون آمریکا،اسرائیل و انگلیس ایستاده اند .

ملت سرافراز ایران به هیچ وجه دست از سپاه پاسداران بر نمی دارد و از مرد و زن گرفته تا پیر و جوان خود را یک سپاهی  می پندارد و زیر بار زور یاوه گویان استکبارجهانی نرفته ،نمی رود و نخواهد رفت .

آنان که خود را کدخدای جهان می دانند امروز در عراق ،افغانستان و در سوریه بلکه در کل منطقه به اهداف پلید و شوم خود نرسیده اند . در حالی که در معادلات منطقه سیلی محکمی از کشور عزیزمان خورده و سرگردان شده اند ، حال از ناتوانی، شعار فشار به مجموعه سپاه پاسداران  سر می دهند.

ترامپ ابله ،این روزها این مجموعه مقدس را نشانه گرفته است و بقول خودش قصد دارد این نهاد بزرگ و جان برکف را تحت فشار قرار دهد در صورتی که فکر پوچی  در کله ی پوکش دارد. ما مردم از حمایت سپاه دست بر نمی داریم و خود را یک سپاهی می دانیم .

عاقلان آمریکایی می دانند که حمله نظامی به ایران محال و غیر ممکن است .آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. نیروهای مسلح علی الخصوص سپاه پاسداران، مستکبران آمریکا را به چالش کشانده  و با پاسخ قاطع نظامی آنان را به خاک مذلت کشانیده اید.

فرماندهان رشید سپاه پاسداران توجه داشته باشید ما تا آخرین لحظه و قطره خونمان در کنار شما و در دفاع ازوطن و حمایت از مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی) ایستاده و راه سرور و سالارمان سیدالشهداء حسین بن علی (ع) را ادامه می دهیم.

در پایان از خداوند متعال برای همه سرداران و فرماندهان نظامی( ارتش و سپاه)  توفیق و تائید روز افزون را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

 

یونس زارعی

رئیس دفتر حامیان ولایت استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false