×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهید عاشوری لحظه ای در راه خدا توقف نکرد/تکریم این شهید بعد از سالیان سال نشان از عزت اوست

به گزارش چغادک نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سی و نهمین سالگرد شهادت حجت الاسلام ابوتراب عاشوری در جوار مرقد این روحانی مبارز استان گفت: همه انسانها و نظامها بدنبال عزت هستند و هیچکس را نمی توان در تاریخ بشریت پیدا کرد که بدنبال ذلت بوده باشد.

مجاهدت وشهادت در راه خدا را از عوامل عزت انسان است

آیت اله صفایی بوشهری مجاهدت وشهادت در راه خدا را از عوامل عزت خواند و افزود: این عوامل به شخص، خانواده، ملت،  و دین آن شهید عزت می بخشد و به همین خاطر شهید عنصر عزت آفرینی می باشد.

زندگی شهید عاشوری بر پایه تقوی استوار بود

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری جامع جمیع اعمال، ایمان، علم، مجاهدت، تقوی، و در نهایت شهادت را در خود داشت، اظهار کرد: هر کس با شهید عاشوری آشنا بود در وجودش ایمان به خدا و اخلاص مشادهده می کرد و زندگیش نیز بر پایه تقوی استوار بود.

شهید عاشوری لحظه ای در راه خدا توقف نکرد

امام جمعه بوشهر  گفت: شهید عاشوری لحظه ای در راه خدا توقف نکرد و اینکه می بینیم بعد از سالیان سال از او به این شکل تکریم می شود نشان از عزت او می باشد و تا خدا هست و ابدی می باشد نام شهید نیز ماندگار خواهد بود.

تمامی عواملی که باعث عزت و به کمال رسیدن انسان می شود در شهید عاشوری وجود داشت

حجت السلام صفایی بوشهری بیان کرد: تمامی عواملی که باعث عزت انسان  و به کمال رسیدن آن می شود در شهید عاشوری وجود داشته است و به همین خاطر خداوند وی را این چنین محترم قرار داده است و به خاطر ارادتی که به سید و سالار شهیدان داشت و ذاکر اهل بیت بود سالروز شهادتش نیز در سوم محرم قرار گرفت تا ارتباط معنوی وی با این ماه برقرار باقی بماند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false