×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لشگری: کمتر از ۵ ماه دیگر به کشتی باز خواهم گشت

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: اگر مراحل بازتوانی و تمریناتم به خوبی پیگیری شود به احتمال زیاد کمتر از ۵ ماه دیگر به میادین باز خواهم گشت.

به گزارش "چغادک نیوز"، احسان لشگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شروع فیزیوتراپی روی پای مصدومش اظهار داشت: ۲ روز پس از عمل سنگین روی پایم مراحل فیزیوتراپی را آغاز کرده‌ام.

وی افزود: این روزها درد بسیار شدیدی را تجربه می‌کنم و گاهی صدای فریادم خانواده را آزار می‌دهد اما تمامی این شرایط را به عشق بازگشت دوباره به میادین تحمل می‌کنم و قصد دارم هر چه زودتر به میدان بازگردم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا زمان بازگشتش به کشتی مشخص شده یا خیر، عنوان کرد: هنوز چیزی قطعی نیست اما من به عشق بازگشت به سرعت فیزیوتراپی را آغاز کردم تا هرچه زودتر به تشک کشتی بازگردم.

لشگری خاطرنشان کرد: اگر مراحل بازتوانی و تمریناتم به خوبی پیگیری شود به احتمال زیاد کمتر از ۵ ماه دیگر به میادین باز خواهم گشت. تلاش می‌کنم برای مسابقات جهانی آماده شوم و امیدوارم خدا کمک کند و مردم نیز برای من دعا کنند تا بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی‌ها به من لطف داشتند و جا دارد دست آنها را بفشارم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false