×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
خلیج فارس در امنیت پایدار است و نیروهای مسلح آن در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد

به گزارش چغادک نیوز فرخ قاسمیان: سردار حیدر هنریان مجرد ‌در نشست با فرمانده مرزبانی استان بوشهر از امنیت پایدار خلیج‌فارس خبر داد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روزافزون شده و اکنون در اوح اقتدار و توانمندی قرار دارند.

 

سردار هنریان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: مردم ساحل‌نشین بوشهر با فرهنگ، آداب و رسوم خود پاسدار همیشگی خلیج فارس هستند.

 

وی با اشاره به نقش مهم مرزبانان در این عرصه اظهارداشت:   مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند، جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

 

سردار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

 

با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی خلیج‌ فارس اظهار داشت: تمام تحرکات و تردد شناورها در خلیج‌ فارس به‌صورت شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود و با هرگونه ناهنجاری و ناامنی پاسخ قاطع داده می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false