×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک نیوز مقام نخست رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات استان بوشهر را کسب کرد

به گزارش چغادک نیوز؛ اختتامیه کمپین من رای می دهم  با عنوان رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات، صبح امروز به همت روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و با همکاری روابط عمومی استانداری، معاون سیاسی امنیتی استاندار و خانه مطبوعات استان در استانداری بوشهر برگزار شد و از برترین های این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

 

این رویداد در بخش های تیتر، یادداشت، گزارش، عکس ، خبر ، موشن گرافی ، فتوکلیپ و پادکست برگزار شد و حسین سرمشقی مدیر مسئول پایگاه خبری چغادک نیوز در بخش خبر توانست با بیش از ۳۲۰ روز انتشار اخبار انتخاباتی در قالب های مختلف از جمله خبر چهارشنبه های انتخاباتی، یادداشت، تحلیل و برنامه تصویری در جریان مقام اول این رویداد رسانه را از آن خود نماید.

 

حمید شعرانی در اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران در انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: جهت ایجاد شور و نشاط انتخابات، پازارگاد وارد عمل شده و ضمن برگزاری این رویداد رسانه ای در حوزه جنوب استان، باهدف تشویق و ترغیب مردم به حضور در این کارزار سیاسی برنامه های متعدد فرهنگی را اجرا کرده است و از ۱۱ بهمن ماه تا دوم اسفند روزانه میزبان حدود ۱۵۰۰ نفر بوده است.

 

دبیر رویداد رسانه ای جهاد تبیین انتخابات و روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، عنوان کرد: در این راستا مشارکت زیادی را با فرمانداران جنوب استان داشته ایم و قبل از انتخابات در کل میزبان ۵۶ هزار نفر بوده ایم که حضور آنها در انتخابات موجبات ایجاد نشاط ویژه ای در این عرصه شده است.

 

مازیار هوشمند رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر و کشور نیز در این اختتامیه تلاش های خبرنگاران را تحسین کرد عنوان داشت: این رویداد با هدف جهاد تبیین در عرصه انتخابات از سوی شرکت پازارگاد، روابط عمومی استانداری بوشهر و خانه مطبوعات استان در بخش های مختلف آذرماه راه اندازی شده و ۱۶۰ اثر نیز به دبیرخانه آن ارسال شده است.

 

محمد مجاور شیخان در این رویداد ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  و هفته کارگر، از تلاش خبرنگاران در عرصه انتخابات تشکر کرد و گفت: در حالی که دشمن  قصد اعتبار زدایی انتخابات را داشت خبرنگاران به عنوان خط مقدم مقابله با این جریان وارد این عرصه شدند و ما نیز در کنار آنان قرار گرفتیم و اقدام به برگزاری این رویداد کردیم.

 

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، اضافه کرد: ماموریت ما در برگزاری این رویداد، کنار زدن کرختی ها و ایجاد شور و نشاط در بین مردم با محوریت رسانه ها بود که با تلاش های صورت گرفته موجبات افزایش ۱۰ درصدی مشارکت صنعت در عرصه انتخابات شد و خبرنگاران نیز با کمترین امکانات و حمایت های شبانه روزی خود جهاد نموده و باعث رقم زدن این جریان عظیم مشارکت مردمی شدند که شایسته تقدیر می باشند.

 

اکبر پورات نیز با بیان اینکه با تدابیر مقام عظمای ولایت و همکاری دولت و اصحاب رسانه ها انتخابات باشکوهی را برگزار کردیم، بیان کرد: کسانی که در این عرصه تلاش های زیادی صورت دادند و موجبات ایجاد شور انتخاباتی شدند، خبرنگاران بودند که شایسته تقدیر می باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، عنوان کرد: انتخابات در استان بوشهر بدون هیچ خللی در موعد مقرر برگزار شد و فرآیند های آن نیز یکی پس از دیگری با هماهنگی بسیار خوب ستاد انتخابات با سایر متولیان برگزاری، اجرا شد و توانستیم امکانات دولتی را  به نحو شایسته تحت اختیار کاندیداها قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اجرا، انتخابات مجلس دوازدهم بهترین دوره انتخابات در ادوار گذشته به شمار رفت و بدون کوچکترین مشکلی به مرحله اجرا درآمد، در حوزه جنوب نیز با مشارکت بسیار زیاد صنعت و از جمله سایت یک و دو  موجبات افزایش ۱۰ برابری مشارکت را فراهم آوردیم که اگر اقدامات شرکت پازارگاد نبود قطعا مشارکت در این حوزه کمتر می بود.

 

 

 

false
true
false
true
  1. حسن زارع

    ضمن تبریک صمیمانه به روزنامه نگار فرهیخته جناب آقای حسین سرمشقی مطمئنا مجاهدت صادقانه همراه با پشتوانه علمی و روحیه انقلابی قادر به خلق آثار ماندگار و تحسین برانگیز بر مبنای گفتمان موثر در عرصه رسانه خواهد بود سایت خبری تحلیلی چغادک نیوز که هویتی این‌چنینی دارد سال های متمادی هدفی جز خدمت به مردم در سطوح ملی منطقه ای ومحلی نداشته اگر چه مفید وشایسته بود که از قابلیت‌های ذاتی و وجودی سایت چغادک نیوز در سطح شهر چغادک استفاده موثری می شد ولی متأسفانه بنظر نمی رسد فرصتی یافته باشد .. توفیق مدیر مسئول سایت چغادک نیوز از خداوند متعال خواهانم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false