×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همایش تجلیل از معلمان شهرعالیشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت هفته معلم و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، عصر یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همایش تجلیل از تمامی معلمان شاغل درمدارس این شهردر مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار گردید.

در این مراسم باحضور بیش از ۴۰۰ معلم مشغول به خدمت در مدارس دولتی و غیردولتی شهر عالیشهر، امام جمعه محترم، مدیرکل محترم آموزش و پروش استان بوشهر، ریاست آموزش و پروش شهرستان و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، خدماتی و فرهنگی شهرعالیشهر برگزار گردید.

دراین مراسم مهندس حسین محمدی شهردارعالیشهر ضمن عرض خیرمقدم خدمت مهمان حاضر در جلسه، از استقبال بی نظیر معلمین نسب به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابراز خرسندی نموند.

همچنین شهردار عالیشهر افزود: که باتمام وجود افتخارمیکنیم که همه ما در هرجایگاه و پست و مقامی باشیم فرماندار، بخشدار، شهردار، وکیل و وزیر، دانش آموخته و شاگرد شمامعلمین بوده و هستیم و به این شاگردی افتخار میکنیم.

عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی شهرعالیشهر اظهار داشتند : مقام معلم از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که هر آزاده و اندیشمندی خود را مدیون تلاشهای معلم میداند. همچنین ایشان روز معلم را از طرف خود و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر به همه معلمان، فریختگان، اساتید حاضر در مراسم تبریک گفتند.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پروش ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم به همه فرهنگیان حاضر در جلسه افزودن: اقدام بسیار ستودنی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر عالیشهر، امام جمعه ، پرسنل شهرداری عالیشهر و سایر مسئولین شهر عالیشهر این بود که گل به دست در بدو ورود به احترام معلمان و فرهنگیان شهر عالیشهر ایستادند که این کار بزرگی است.ما معلمان که عمر و جانمان را برای فرزندان این اب و خاک درطبق اخلاص گذاشته، هیچ توقع مادی نداریم جز احترام و حرمت گذاشتن و انتظار دیگری نداریم و این توقع به جا، اولین نفعش به حال جامعه بوده و باعث می شود که سایه معلمان بلندتر شده و تعیلم و تربیت فرزندان این مرزوبوم به نحو احسن انجام گردد.

در پایان امام جمعه محترم شهر عالیشهر ضمن تبریک و گرامیداشت روز معلم، به معلمان حاضر در همایش، از اقدام شایسته شهردار و اعضای محترم شهر عالیشهر و پرسنل محترم شهرداری به خاطر برگزاری چنین جشن باشکوهی قدردانی نمودند. همچنین ایشان تاکید کردند که اگر معلم خلق نمیشد انسان و جوامع انسانی به رشد و تعالی نمی رسید.

سپس در پایان این مراسم از معلمان ومدیران مدراس شهر عالیشهر با هداء هدایا تجلیل به عمل آمد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false