×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شرفی: کی‌روش چون تحت فشار بود از کریمی سوءاستفاده کرد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، کارلوس کی‌روش از علی کریمی سوءاستفاده کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد کناره‌گیری علی کریمی از کادر فنی تیم ملی گفت: وقتی یک مربی در تیمی مشغول به کار می‌شود، مطمئناً شرح وظایفش مشخص می‌شود. اگر قرار بوده کریمی دستیار کی‌روش باشد پس قطعاً باید روی نیمکت می‌نشست و اگر هم وظایف را طور دیگری تعریف کرده بودند، خود کریمی باید در مورد آن توضیح دهد. فکر می‌کنم در این میان یک سوءتفاهم ایجاد شده ولی نکته مهم این است که کی‌روش حداکثر استفاده را از کریمی برد و زمانی که تیم ملی و خودش تحت فشار قرار داشتند از کریمی سوءاستفاده کرد.

وی در ادامه افزود: کریمی باید این موضوع را روشن کند که شرح وظایفش چگونه مشخص شده بود. او باید حرف‌هایش را با شجاعت بزند، چون برای مردم و فوتبالدوستان یک آدم ملی محسوب می‌شود. به هر حال یک اتفاقی رخ داده است و با او بدرفتاری صورت گرفته است. من احساس می‌کنم با کریمی مثل انار آب‌لمبو رفتار کرده‌اند و از او سوءاستفاده شده است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: من اعتقاد دارم ماجرای کناره‌گیری کریمی از تیم ملی نمی‌تواند یک موضوع شخصی باشد، بلکه یک موضوع ملی است. کریمی نباید با احساسات مردم بازی کند و باید به صورت شفاف در مورد ماجرای کناره‌گیری‌اش از کادر فنی تیم ملی حرف بزند.

شرفی همچنین در مورد کنار گذاشته شدن آیت‌اللهی و نبی از فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به این دلیل با این شرایط تأسف‌بار مواجه شده است که غیرفوتبالی‌ها در آن فعالیت کرده‌اند. هیچ‌وقت نباید امثال آیت‌اللهی در این فوتبال پیدا می‌شدند اما متأسفانه ما فوتبالی‌ها آنقدر علیه یکدیگر شدیم که این فضا برای امثال این افراد به وجود آمد. شما دیدید که فردی مثل آیت‌اللهی چگونه فوتبال شیراز را نابود کرد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false