×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشن غنچه ها در پیش دبستانی گلهای امید برگزارشد

جشن غنچه ها در مر کز پیش دبستانی گل های امیدحضور امام جمعه محترم شهر ونماینده مردمی شورای شهر در جشن غنچه ها انتظار(گل های امید ) برگزار شد

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از امور فرهنگی پیش دبستانی گل های امید : در مورخه ۱۳۹۲/۷/۶ جشن غنچه ها درپیش دبستانی گل های امید برگزارشد وامام جمعه محترم شهر ومنتخب مردم در شورای اسلامی شهرجناب اقای حیدری در این مراسم حضور داشتند وسخنانی ارزشمند را مطرح نمودند . که شرح این گزارش بدینوسیله به اطلاع شهروندان رسانده میشود .در ابتدا تلاوت قرآن توسط نونهال آقای امیر مهدی گزدرازی قرائت شد

http://8pic.ir/images/98598194713455892661.jpg

وسپس مدیریت مر کز پیش دبستانی سخنانی در باره روز بازگشایی فرمودند که: مهرماه مهربان , از راه رسید تا جویندگان علم و دانش برای رسیدن به سرانجامی پرثمر به کوی و برزن شهرمان رنگی دیگر بخشند و با همتی صد چندان در سنگر علم دانش ضمن حفظ و حراست از دستاوردهای مجاهدان جبهه های حق علیه باطل در ۸ سال دفاع مقدس که با حضور دوشهید گمنام در این شهر که روزهای گرامیداشت آن با بهار دانایی همراه شده است, برایمان فردائی بسازند سعادت ساز و سعادتمند.بدینوسیله برخود فرض می دانیم ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید خدمت عنچه های عزیز ،اولیا محترم و امام جمعه محترم شهر وومنتخب مردم شهرجناب اقای حیدری, آرزوی توفیق و سلامت برای همه عزیران ومعلمان محترم ,سالی سرشار از دانایی و فرهیختگی برای همه این عزیزان آرزو میکنیم. هم چنین فرمودند :هدف، یک نقطه مطلوب در تعلیم و تربیت است که فرایند تعلیم و تربیت به سمت آن سوق داده می شود. اهداف باید تکامل پذیر باشند. اهداف تعلیم و تربیت از پیش تعیین شده هستند، بایستی تحت شرایط خاص، قابلیت تغییر داشته، تکامل پذیر و قابل تحقق باشند.لذا اهداف اموزشی در این مرکز به سه حیطه دانش ,حیطه مهارت , وحیطه نگرشها برنامه ریزی شده است .

هم چنین ، امام جمعه محترم شهر حجه الاسلام اقای موسوی صبح امروز در باز گشایی جشن غنچه های پیش دبستانی گل های امیدشرکت داشته و دراین مرکزطی سخنانی گفتند.

آغاز سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به دانش آموزان ، فرهنگیان و دست اندرکاران سخت کوش آموزش وپرورش را تبریک گفته وهم چنین افزود :  امیدواریم بتوانیم  با شاداب سازی بیش از پیش فضای مدارس و امید به آینده  در راستای علم آموزی ، تزکیه و تعلیم حرکت کنیم
 

http://8pic.ir/images/52008700511085234002.jpg

وهم چنین در باره نوشت افزار دانش آموزان فرمودند : اما متأسفانه برخی از اولیای محترم به جای اینکه برای خرید دفتر یا حتی لوازم التحریر از تصاویر ایرانی _ اسلامی استفاده کنند بیشتر به سمت تصاویری می‌روند که فرهنگ غرب در آنها به شدت نمایان است به نوعی که برخی از تصاویر عروسکی و کارتونی استفاده شده در کیف مدرسه، لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار آنقدر از پوشش نامناسب و مدل‌های رنگ و موی غربی برخوردار هستند که کودک به جای اینکه اشتیاقی به کسب دانش و علم نشان دهد، بیشتر علاقه‌مند به داشتن جدیدترین مدل‌های خارجی است تا به نوعی از غافله عقب نماند . وجنبه های منفی این پوشش نامناسب وریشه های بوجود آمدن این تهاجم فرهنگی را برای اولیای عزیز تشریح نمودند.ودر پایان ,یاد وخاطره حماسه سازان جاوید هشت سال دفاع مقدس وشهدای گمنام راگرامی داشتند.

http://8pic.ir/images/68320437436380983849.jpg

وجناب آقای حیدری منتخب مردم در شورای اسلامی در رابطه با مهرماه وبازگشایی مدرسه فرمودند :آغاز مهرماه شروع مجدد بهار تعلیم و تربیت، نشاط، شادابی، امید به آینده روشن را در ذهن متبادر می سازد و این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می بخشد، لذا توجه عمیق تمامی مسئولان و همکاران فرهنگی را به امر مهم تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی می طلبد، چرا که سرمایه گذاری برای آموزش یک سرمایه گذاری افزوده است و هزینه ای که صرف آموزش یک دانش آموز می شود سودی چند برابر را خواهد داشت

همانقدر که رسیدگی به کودک و توجه به نیازهای او اهمیت دارد، بیش از حد اعتنا کردن و یا شاید زیاده روی در بعضی از امور بازده خوبی ندارد و درست خلاف آن چیزی می‌شود که شما انتظار دارید هم چنین آقای حیدری در رابطه با نقش مدرس د رتربیت کودکان افزودند:
 

http://8pic.ir/images/23972022319641597365.jpg

بعد از خانه، مدرسه محلی است که بچه‌ها در آن بیشترین ساعت را حضور دارند و بنابراین معلمان و هم‌سن و‌سالان نقش مهمی در زندگی آنها دارند. در نتیجه شما نباید از مدرسه فرزندتان فاصله بگیرید و باید خود را درگیر مسائل مربوط به آنها کنید. مهم حضور یکی از شماست. شما حتی باید از طریق تلفن و یا حضوری با معلم فرزندتان در تماس باشید. این نشان‌دهنده حساسیت شما روی تربیت و رشد فرزندتان است که بسیار تاثیر گزار است.
 

ودر پایان امور فرهنگی این مرکز از: امام جمعه محترم شهر ومنتخب شایسته مردم آقای حیدری واولیای عزیزکه به کودکان احترام وبهای ارزشمند قائل شده تشکر وقدر دانی می نماید .زیرا اگر ما می خواهیم کودکانمان را متعهد بار بیاوریم واحساس شخصیت آنها را تکریم نمایم سزاوار است که در مراسماتی که به نام آنها برگزار می شودودعوت نیز شده ,بایستی حضور داشته باشیم زیرا این عمل آنها را خوشحال ومتعهد ومسول بار خواهد آورد . اگر کودک از ابتدا احساس کند که در این محیط اجتماعی کوچک وجامعه احترام افراد محفوظ است، توهین و تحقیر و جسارت در کار نیست، بزرگ تر به کوچکتر و کوچکتر به بزرگتر احترام می گذارد. کم کم علاوه بر این که اهمیت احترام گذاری را درک می کند، خود به خود انسانی محترم و با شخصیت نیز بار خواهد آمد.

امور فرهنگی واطلاع رسانی مرکز پیش دبستانی گل های امید (انتظار)

 

http://8pic.ir/images/64163438845015574089.jpg

http://8pic.ir/images/04181043346123498411.jpg

http://8pic.ir/images/34262021101212093168.jpg

http://8pic.ir/images/25044266274347547761.jpg

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false