×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۷نفر مجروح و۱نفر فوتی در اثر تصادف دو دستگاه پراید

بازهم تصادف منجر به فوت درمحور چغادک عالی شهر واین دفعه فوت ۱ نفر ومجروح شدن ۷ نفرآیا مقصر رانندگان هستنند؟

به گزارش "چغادک نیوز"، سید مجید حسینی مسول مرکز هدایت عملیات بحران استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار چغادک نیوز اظهار داشت : مقارن ساعت ۳۰/ ۱۹چهارشنبه شب در محور چغادک به عالی شهر جنب پست ۴۰۰کیلو وات برق چغادک در اثر برخورد ۲دستگاه پراید از روبرو با هم وبرخورد با یک عابر پیاده ؛منجر به فوت عابر پیاده ومجروح شدن ۷نفر از سرنشینان خودروی پراید گردیده است .

 

مسول مرکز هدایت عملیات بحران استان افزود : بلافاصله بعد از اعلام خبر این تصادف در کوتاهترین زمان نیروهای امداد ۱۱۵با ۳ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند و مجروهین را به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر انتقال دادند . وحال عمومی چند تن از این حادثه دیدگان وخیم اعلام گردیده است .

به گزارش خبرنگار چغادک نیوز : فرد متوفی از اتباع افغان بوده است
جاده مواصلاتی چغادک عالیشهر که یک راه میانبر محصوب می گردد وروزانه در این محور تردد زیادی صورت می گیرد ومحل تردد اهالی عالی شهر جهت خرید مایحتاج خود از چغادک و تردد دانشجویان دانشگاه آزد عالی شهر می باشد . در طول سال ما شاهد تصادفات زیادی در آن می باشیم که باعث فوت عزیزان زیادی گردیده است وعلت  آن را کم عرض بودن جاده و عدم داشتن شانه خاکی مناسب ،عدم روشنایی وکمبود علائم راهنمایی و رانندگی کافی می توان نام برد. و باید گفت در تصادفات مکرردر این محور رانندگان مقصر نمی باشند !!
امیدواریم مسولین محترم زیربط در خصوص حل این معظل بتوانند از بروز تصادفات مکرر دراین محور پیشگیری نمایند .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false