×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی  ۱۳۹۹/۹/۱۹

به گزارش چغادک نیوز: براساس اعلام خسرو دهقانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر؛ داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها جهت ثبت نام با در دست داشتن گواهی عدم سوء پیشینه، ۲۰ لغایت ۲۶ اسفندماه و ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ۱۶ الی ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح  الی ساعت ۱۸ به دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس ۱۰+ مراجعه نمایند.

شنیده ها حاکیست؛ میثم بشکوه از نوحه خوانان و ذاکران اهل بیت و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که طرفداران زیادی بین خانواده شهدا و فعالان فرهنگی استان دارد و تعداد زیادی از جوانان اصولگرا و فعالان فرهنگی و هنری به همراه اساتید دانشگاه، حلقه نخست هواداران این فرد را تشکیل می دهند، از وی خواسته اند تا وارد کارزار ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر شود.

شنیده می شود؛ ائتلاف گسترده و فراگیری به نام “کارآمدی و نجات” که به صورت خوشه ای عمل کرده  و اکثر شهرهای استان را تحت پوشش قرار خواهد داد،  در فضای مجازی استان آغاز به کار کرده است و تعداد زیادی از جامعه شناسان، فعالان سیاسی، فعالان فرهنگی و معتمدان محلی و فعالان عرصه انتخابات در اتاق فکر این ائتلاف فراگیر حضور داشته و احتمالا سیامک برازجانی فعال شناخته شده رسانه؛ سخنگوی این ائتلاف فراگیر خواهد بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ حامیان رسول استادزاده شهردار اسبق آپخش و ریگ با دعوت از این پیشکسوت ورزشی خواسته اند که وی وارد کارزار انتخاباتی مرکز شهرستان دشتستان شود؛ این گروه گسترده اعلام کرده اند ستاد استادزاده را به صورت خودجوش و مردمی با برنامه های تبلیغاتی بسیار گسترده و خارق العاده راه اندازی نموده و علنا اعلام کرده اند که حریف می طلبند.

شنیده ها حاکی است؛ شهروندان ناراضی از وضعیت عمران و آبادانی بوشهر در صدد هستند که با یک ائتلاف گسترده و فراگیر از مختار پزشک دعوت کنند که ایشان از مرکز استان وارد جدال انتخاباتی شود،

این افراد با شعار اعتراضی (شهر بیمار پزشک می خواهد) در فضای مجازی فعالند و توانسته اند صدها هوادار را در قالب نام مختاریون گرد خود جمع کنند ولی تا کنون مختار پزشک هیچ پاسخی به این مطالبه عمومی نداده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ احسان شکوه اهل تنگستان، دانش آموخته علوم سیاسی که خود را منتقد سیاسی جمهوری اسلامی معرفی می نماید؛ با اعلام اینکه تمکن مالی چندانی نداشته و مخارج خود را از راه کارگری و کشاورزی تامین می کند، طی پیامی کاندیداتوری خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و در فضای مجازی در حال تبلیغ می باشد.

خضر خلیلی از فعالان سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب با اعلام اینکه  اصلاح طلبان استان تا کنون نشستی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار نکرده اند گفت: چهره های اصلاح طلب معتقد به مشارکت فعال در انتخابات بوده و محتمل ترین گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان کشور و استان نیز سردار حسین دهقان خواهد بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد، ستاد انتخاباتی سردار دهقان در شهر بوشهر فعال شده و در حال رایزنی با اصلاح طلبان و افرادی که در ستاد روحانی مشغول به فعالیت بوده اند، می باشند.

شنیده ها حکایت از آن دارد در شهر بوشهر حامیان احمدی نژاد نیز فعالیت خود را آغاز نموده و در حال ارتباط گیری با فعالان دانشگاهی جهت راه اندازی ستادهای شهرستانی خود می باشند.

شنیده می شود؛  یکی از پیشکسوتان رسانه ای اصولگرا که منتسب به پدر خوانده اصولگرایی به شمار می رود با تشکیل جلساتی ۴ نفره در خیابان باغ زهرا بوشهر، در حال رایزنی با مرکز می باشند تا شورای ائتلاف نیروهای انقلابی را با ترکیب چینشی خود در دست گرفته و اهداف خود را در انتخابات شورای شهر بوشهر پیش ببرند ولی با درایت و ریش سفیدی حجت الاسلام جمالی و حجت الاسلام زاهددوست که در راس این شورا قرار دارند و با هدف حفظ انسجام، تاکنون از انحراف و برهم زدن وحدت نیروهای انقلابی در استان توسط این افراد محدود ممانعت به عمل آمده است.

شنیده می شود؛ نشست های منظم شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر بصورت منسجم با حضور حدود ۳۰ نفربصورت دو هفته یکبار در حال برگزاری بوده و طبق اعلام ریاست این شورا، تا هفته های آتی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد، با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حزب قانون از تشکل های انقلابی کشور بتازگی در استان راه اندازی شده و شعبات خود را در ده شهرستان شکل داه است و قصد دارد در انتخابات شوراها نیز لیست حمایتی را از افراد منتخب درمراکز شهرستان ها و روستاها ارائه دهد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false