×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۸/۱

در حالی که نشست های خانگی کاندیداها نهایتا با ۵۰ نفر برگزار می شود، شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که علی آذربان کاندیدای حوزه انتخابیه دشتستان در یکی از نشست های خانگی خود که در محله زادگاهش برگزارشده است تعداد ۷۰۰ نفر از اهالی محل در آن حضور یافته اند که همگی آنها نیز هم اکنون از لیدرهای این کاندیدا در شهر برازجان محسوب می شود و قرار است بزودی جلسه بعدی را با تعداد بیشتری از شهروندان در محله خویش برگزار نماید.
بر اساس شنیده ها، یکی از کاندیداهای حوزه دشتستان، در یکی از باغ های شهر سعدآباد اقدام به برگزاری نشستی با ۱۱۰ نفر از قشرهای جوان این منطقه کرده است و همگی آنها وعده همکاری و همراهی را به این کاندیدای دشتستانی داده اند.

گفته می شود، پیران رزمجو دوقزلو از ترک زبانان ساکن پشت کوه که در فضای مجازی نام وی به عنوان کاندیدا در حال انتشار است، تمایل خود را جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام داشته و عنوان داشته است، من ترک زبان هستم و ممکن است مردم به من رای ندهند ولی تا ایام انتخابات جهت تصمیم گیری زمان بسیار است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که کاندیدای گناوه ای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم که ساختمانی را در نزدیکی ستاد انتخابات استان اجاره نموده است، در گفتگو با یکی از احزاب سیاسی اعلام داشته است که ۴ میلیارد تومان در انتخابات هزینه خواهد کرد، هم اکنون دفتر این کاندیدای اصولگرا محل آمد و شد چهره های سیاسی،هنری و فرهنگی اصلاح طلب می باشد.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که کاندیدای پایتخت نشین گناوه ای حوزه انتخابیه بوشهر گناوه و دیلم در حال رایزنی با قشرهای مذهبی شهر بوشهر می باشد و قصد دارد برای حسینیه ها و مساجد این شهر امکانات مورد نیاز را فراهم آورد و از همین رو برای یکی از حسینیه های مرکز شهر بوشهر کولر خریداری نموده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که نعمت الله سبحانی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان بر اساس جدول زمانبندی که داشته است حدود ۵۰ جلسه در این حوزه برگزار کرده است.

شنیده می شود، در حالی که عده ای با دعوت از مهدی چمران از بنیانگذاران جمنا در شهر بوشهر قصد داشتند طی دیدارهایی به نفع کاندیدای مورد نظر که قصد دارد مجددا در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدا شود، فضا سازی نموده و از نام چمران بهره ببرند، چمران ضمن اطلاع از این موضوع باوجود اینکه همه چیز محیای حضور وی بود در آخرین لحظه از نیات پنهان این افراد اطلاع پیداکرده و دست رد بر سینه این کاندیدا و هواداران وی می زند تا باز هم این کاندیدا که خود را پدر خوانده اصولگرایان خوانده است در بین سیاسیون طرد شود.

نادر گنجی فرزند شهید صادق گنجی با مدرک تحصیلی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران که شنیده می شود در حوزه دشتستان وارد انتخابات خواهد شد، در گفتگو با چغادک نیوز اعلام داشت:  هم اکنون در حال جمع بندی و بررسی بوده و نتیجه نهایی را قبل از نام نویسی بصورت رسمی اعلام خواهم کرد و در صورت ورود بصورت مستقل وارد این کارزار خواهم شد.

اسکندر بهروزی کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم روز گذشته با حضور در جزیره خارگ دیداری را جهت بررسی و آشنایی با مشکلات مردمی جزیره با نورالله آذرخش خو مسئول استانی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، کورش امینی معاونت هماهنگی مجمع استان بوشهر و باغبان مسئول مجمع پیروان جزیره خارگ داشته و از زحمات باغبان در پیگیری و رفع مشکلات مردم این جزیره تشکر کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false