×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمایشگاه کتاب با مشارکت ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور در بوشهر آغاز به کار می‌کند

به گزارش چغادک نیوز: حمیده ماحوزی در نشست هماهنگی لازم برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر با همکارى معاونت فرهنگى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى، مؤسسه نمایشگاه‌هاى فرهنگى ایران، استاندارى و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتاب‌های مورد نظر دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب افراد جامعه به این رویداد فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به پیش خرید بُن کتاب نمایشگاه برای تسهیل و جلوگیری از ازدحام اشاره کرد و افزود: علاقمندان به  خرید کتاب مى‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب بُن کتاب نمایشگاه را خریداری و با ارائه کد رهگیری کارت خرید را دریافت کنند.

ماحوزی با بیان اینکه ۲۵۰ ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه دوازدهم بوشهر حضور دارد گفت:در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی بوشهر ۳۵ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان، دانشگاهى، حقوق، هنر، کشاورزى، قرآنی،کمک آموزشی، اجتماعی، تاریخی و زبان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی از ۲۳ تا ۲۸ آذر در بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی مختلف و متنوعی نسبت به سال‌های گذشته با همکاری سایر دستگاه‌ها، انجمن‌ها و موسسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false