×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آتش بازی رئال مقابل گرانادا/ رونالدو با ۵ گل از مسی سبقت گرفت

تیم فوتبال رئال مادرید با کسب یک پیروزی قاطع خانگی برابر گرانادا فاصله خود را با بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا کاهش داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته بیست‌و‌نهم لالیگا امروز (یکشنبه) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان گرانادا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع ۹ بر یک درهم بکوبد.دیدار رفت دو تیم هم با ۴ گل به سود رئال پایان یافته بود. (فیلم گلهای یدار رئال مادرید و گرانادا)

کریستیانو رونالدو زننده ۵گل در دقایق ۳۰، ۳۶، ۳۸ ، ۵۴ و ۸۸ بود، گرت بیل ۲۵، کریم بن‌زما ۵۲ و ۵۶ نیز دیگر گل‌های تیم مادریدی را به ثمر رساند. گل هشتم تیم مادریدی نیز توسط ماینز ، مدافع تیم میهمان به اشتباه دقیقه ۸۲ زده شد.
 

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

 

در این دیدار کاملاً یکطرفه گرث بیل در دقیقه ۲۵ جشنواره گل کهکشانی‌ها را آغاز و پس از او کریستیانو رونالدو سه بار در دقایق ۳۰، ۳۶ و ۳۸ گلزنی کرد. این بیست‌وچهارمین هت‌تریک رونالدو در لالیگا بود که او را در جدول رکوردداران هت‌تریک در لالیگا بالاتر از مسی قرار داد.

پس از ستاره پرتغالی رئال نوبت به هم‌تیمی فرانسوی او، کریم بنزما رسید تا اولین گل خود را در دقیقه ۵۲ به ثمر برساند. دو دقیقه بعد رونالدو چهارمین گل خود را هم به ثمر رساند تا در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۳۶ گله شود و در جدول برترین گلزنان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بالاتر از لیونل مسی ۳۲ گله در صدر قرار بگیرد. هفتمین گل کهکشانی‌ها نیز به نام کریم بنزما ثبت شد و او دومین گل خود را در این بازی در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

جشنواره گل رئال با آتش بازی رونالدو

گرانادا در دقیقه ۷۴ توسط روبرت ایبانس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا حداقل نگذارد که کهکشانی‌ها در این بازی کلین‌شیت کنند. نهمین گل بازی را هم یکی دیگر از بازیکنان گرانادا به نام دیه‌گو ماینس در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند که البته او توپ را وارد دروازه خودی کرد تا هشتمین گل رئال مادرید را به ثمر برساند. حسن ختام جشنواره گل کهکشانی‌ها را هم رونالدو با زدن پنجمین گل خود با یک ضربه سر در دقیقه ۹۰ رقم زد. این گل شماره ۳۶ رونالدو بود و اختلاف خود را با مسی به ۴ گل رساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

با ثبت قاطعانه‌ترین پیروزی خود در فصل جاری لالیگا، رئال مادرید شمار گل‌های زده خود در این فصل لالیگا را به ۸۵ گل رساند تا در حال حاضر قویترین خط حمله این رقابت‌ها را در اختیار داشته باشد. همچنین با سه امتیاز این بازی کهکشانی‌‌‌ها فاصله خود را با بارسلونای صدرنشین به یک امتیاز کاهش دادند.

هفته بیست‌و‌نهم لالیگا امشب با برگزاری سه بازی دنبال می‌شود که در مهمترین و آخرین آنها بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان سلتاویگوست. پیش از این بازی نیز والنسیا از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان ویارئال است و دپورتیوو لاکرونیا از ساعت ۲۱:۳۰ به خانه ختافه می‌رود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها بارسلونای ۶۸ امتیازی صدرنشین است، رئال مادرید ۶۷ امتیازی در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید ۶۲ امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false