×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گارسیا: برای پیروزی آمده بودیم اما بیش از حد به حریف‌مان فضا دادیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم دلیل ناکامی تیمش برای کسب پیروزی در فلورانس را اهمال بازیکنان خود برای آزاد گذاشتن بازیکنان فیورنتینا دانست.

به گزارش "چغادک نیوز"،  رودی گارسیا با وجود تساوی یک بر یک تیمش در خانه فیورنتینا که سبب شد فاصله جالوروسی با یوونتوس صدرنشین به هفت امتیاز افزایش پیدا کند، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت، هرچند معتقد بود آنها در نیمه اول بیشتر از آنچه باید به حریف خود فضا داده بودند.

او در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: واکنش بازیکنان ما به گل خورده خوب بود و آنها در نیمه دوم عملکردی عالی داشتند. پس بگذارید روی نقاط مثبت بازی تمرکز داشته باشیم. درست است که ما در نیمه اول می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما می‌دانستیم که بازی فیورنتینا کیفیت زیادی دارد. ما در اول به حریف خود فضاهای زیادی دادیم در حالی که برنامه‌مان دقیقاً به‌عکس این بود.

گارسیا افزود: در آغاز نیمه دوم ما یک رم باانگیزه‌‌تر را دیدیم که موقعیت‌های گلزنی فراوانی ایجاد کرد. مانوئل ایتوربه پاسی فوق‌العاده برای لیائیچ فرستاد و باعث تأسف است که ما نتوانستیم گل دوم را با پاسی که توتی فرستاد بزنیم. ایتوربه در حال اثبات خودش به عنوان بازیکنی بزرگ است و اگر به همین روند ادامه دهد، هم به نفع خودش است، هم به نفع ما. ما از فیورنتینا محکم‌تر و جنگنده‌تر بازی کردیم و به همین دلیل توانستیم به فضاهای خالی حمله کنیم.

مصدومیت کوین استروتمان در جریان بازی گارسیا را وادار به تغییر تاکتیک‌هایش و به میدان فرستادن میرالم پیانیچ به زمین بازی کرد.

او با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم میرالم را به میدان بفرستیم، چون کوین مصدوم بود اما یک دلیل دیگر هم این بود که با سبکی نسبتاً متفاوت دفاع کنیم و لیائیچ هم پشت سر دو مهاجم قرار بگیرد. ما در این زمینه بهتر عمل کردیم. فیورنتینا تیمی بسیار هجومی بود و شایسته تحسین است اما در اینکه نتوانستیم از این بازی نتیجه دلخواه را بگیریم خودمان هم مقصر بودیم، چون بیش از حد به حریف فضا دادیم. برای کسب پیروزی باید توپ را در اختیار داشته باشید. ما آمده بودیم که بازی را ببریم اما نباید فراموش کنیم که فیورنتینا تیمی فوق‌العاده‌ است.

خبرگزاری تسنیم،

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false