×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رمزگشایی از دلیل تاخیر در اجرای پروژه تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، قاسم شعبانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد:اکنون با توجه به قرار گرفتن پروژه در ایستگاه های پایانی، سفارش هندریل و قطعات پروژه نیز از هم اکنون داده شده و بزودی نصب آنها به اتمام می رسد

وی افزود: در موضوع رمپ ها نیز بتن ریزی یکی از رمپ ها به صورت کامل انجام شده و یکی دیگر از آنها نیز در پایان هفته آینده انجام می شود.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد با هدف بتن ریزی هر سه رمپ تقاطع غیرهمسطح تا پایان بهمن ماه پایان یابد و در اسفندماه شاهد اسفالت مسیرها باشیم.

شعبانی ادامه داد: در بخش عرشه تقاطع پروژه نیز صبح روز از امروز بتن ریزی لایه اول آن آغاز و پایان بهمن ماه نیز کل بتن ریزی عرشه انجام می شود که با تحقق این روند گره های ترافیکی زیر تقاطع بازگشایی خواهد شد.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرداری بندر بوشهر افزود: محدوده ورودی از سمت گذر امام علی(ع) تا بلوار طالقانی از یک آذر تحویل گرفتیم که عمده دلیل این تاخیر در تحویل، وجود شبکه برق فشار قوی بود که با رایزنی های شهرداری بوشهر با برق منطقه فارس پس از گذشت مدتی کوتاه این معضل برطرف شد.

وی گفت: اکنون تمام ظرفیت ها بکار گرفته شده تا در صورت عدم وقوع مشکلاتی مانند شرایط نامساعد جوی یا تأخیر در ارسال قطعات و تجهیزات پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

شهردار بوشهر نیز گفت: از بدو کار خود در شهرداری با توجه به اهمیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی این پروژه را در اولویت های راهبردی خود قرار دادم چرا که با توجه به تاخیر چند ساله در اجرا، دیگر حتی کمترین تأخیر را غیرقابل قبول می دانستیم.

حسین حیدری افزود: در این راستا پیمانکاری توانمند برای تداوم پروژه به کار گرفته شد که در این مسیر نیز موانعی همچون دکل های برق فشار قوی و معارضان شهری مانع از سرعت قابل انتظار در اجرای پروژه شد چراکه رفع معارضان وقت زیادی از شهرداری گرفت.

وی ادامه داد: با همه این موانع شهرداری بوشهر همواره با جلب رضایت پیمانکار سعی کرد تا از لحاظ مالی و پرداختی ها هیچگونه کاهش انگیزه ای برای پیمانکار پروژه رخ ندهد.

شهردار بوشهر عنوان کرد: ابراز رضایت کامل مدیر پروژه از روند مساعدت و همکاری شهرداری بوشهر بخوبی به نقش آفرینی انجام شده برای شتاب بخشی به اجرا پروژه را نمایان می کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false