برگزاری یادواره شهدا انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
برگزاری یادواره شهدا انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در یادواره ۴۳ شهید دهستان کبگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بر توجه به وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: عمل به وصیت شهدا می‌تواند جامعه را از مشکلات نجات دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نسخه نجات بخش در برابر مشکلات را عمل به وصیت شهدا دانست و باتأکید بر تبیین رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان در برابر دشمنان گفت: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود تا ما از خواب غفلت بیدار شویم.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به تقویت روحیه دارد افزود: دیروز جنگنده‌های دشمنان، ما را بمباران می‌کردند و امروز دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، ترفندهای دشمنان در فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی جوانان را هدف قرار داده‌اند خاطر نشان کرد: اگر جوانان در مقابل دسیسه‌های دشمن و فضای مجازی، خود را نگه دارد همان اجر شهیدان دارد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جوانان باید بداند کشور در معرض خطر است و همیشه آماده باشند خاطر نشان کرد: دشمن سختی برای زندگی و معیشت مردم ایجاد می‌کند و بعد با تبلیغ همین مشکلات که خود ایجاد کرده است، به پای انقلاب می‌زند.

وی تصریح کرد: گاهی دشمن با این ادبیات سخن می‌گوید که بعد از ۴۳ سال، انقلاب برای شما چه کار کرده است، ما بازنده نبودیم و پیام انقلاب را به دنیا صادر کرده‌ایم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به جنگ روسیه و اوکراین پرداخت و تصریح کرد: یک روز ناتو و غرب به اوکراین گفتند که تمام زرادخانه‌ها را به ما بدهید و ما امنیت شما را تضمین می‌کنیم، همان طور که لیبی و صدام را خلع سلاح کردند به امید اینکه آمریکا و اروپا حمایت می‌کنند، اما رئیس جمهور اوکراین گفت ما امروز تنها هستیم و کسی ما را حمایت نمی‌کند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی افرادی می‌گفتند علت اینکه ژاپن و آلمان پیشرفت کردند که سلاح نظامی را کنار گذاشتند و علت اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی این است کلاه که سر دیگران رفت سر ایران نمی‌رود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه به خدمات‌رسانی مناسب به مردم افزود: باید کسانی که پشت میز خدمت هستند و مردم را ناراضی می‌کنند تا به نظام و انقلاب بدبین شوند شناسایی شوند.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false