×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هیاهوی انتخاب استاندار بوشهر و احتمال کناره گیری برخی چهره های مطرح از بین گزینه های پیشنهادی

به گزارش چغادک نیوز: در حالی که با شکل گیری کابینه دولت سیزدهم، رایزنی ها برای تعیین استانداران آغاز شده است، اخبار شنیده شده از گوشه و کنار محافل سیاسی حکایت از شدت گرفتن رایزنی ها و جلسات درون استانی برای تعیین استاندار آینده بوشهر دارد.

بر اساس شنیده ها طی روزهای گذشته پیگیری و رایزنی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جهت بررسی گزینه ها انجام گرفته اما خروجی این جلسات گزینه های متعددی است که گویا هنوز به جمع بندی نهایی ختم نشده و منجر به توافق نگردیده است.

تعدد گزینه ها و اختلاف نمایندگان و گروههای سیاسی و ستادهای رئیسی بر سر لیست واحد، کار را برای معرفی گزینه نهایی استانداری بوشهر با چالش جدی مواجه ساخته و در این بین نیز گویا برخی از گزینه ها که تا پیش از این بعنوان گزینه های اصلی قلمداد می شدند با توجه به اتفاقات پیش آمده اعلام کرده اند که تمایلی برای حضور در میان لیست پیشنهادی ندارند.

بر این اساس گویا در میان گزینه های مطرحی چون محمد زاده، نصوری، جعفری، عطار زاده، انبارکی و….. مسعود نصوری اعلام کرده است که تمایل و برنامه ایی برای حضور در استانداری بوشهر نداشته و ندارد، از قرار معلوم اختلاف شدیدی که در میان گروه های سیاسی و نمایندگان مجلس پیش آمده باعث شده که چهره های موجه ای که نام آنها در میان گزینه های استانداری طی روزهای گذشته در رسانه های استان مطرح شده عطای استانداری را به لقایش ببخشند و کناره گیری کنند.

گفتنی است؛ با وجود این اختلاف سلیقه های ایجاد شده و ترافیک گزینه های مختلف که بعضی از آنها در حد این جایگاه نیستند باید انتظار داشت که طی روزهای آینده تعداد بیشتری از گزینه های مطرح کناره گیری کنند که این امر میتواند مسیر پیشرفت و توسعه استان را کند نموده و این استان را از ظرفیت و توان نیروهای کارآمد بومی محروم سازد ؟!

حال باید دید که آیا برخی بزرگان استان بین منافع استان و بین منافع احزاب و گروههای خاص کدام یک را ترجیح میدهند ؟!

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false