هواشناسی برای ارتفاعات بوشهر رگبار پراکنده پیش بینی کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
هواشناسی برای ارتفاعات بوشهر رگبار پراکنده پیش بینی کرد

به گزارش چغادک نیوز، محمدرضا انصاری روز جمعه در کفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته آینده در اغلب ساعت‌ها، وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

وی بیان کرد: بنابراین در این مدت غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه از پدیده‌های غالب در استان است.

انصاری اظهار داشت: امروز و فردا در ساعتهایی از بعدازظهر تا اوایل شب با افزایش ابر در برخی از مناطق استان به ویژه در نقاط بلند، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد موقتی وجود دارد.

وی ادامه داد: جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ و در هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود و ارتفاع موج دریا نیز ۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

انصاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند و بقیه ایستگاه‌های هواشناسی نیز در گرم‌ترین ساعات دمای ۴۰ تا ۴۴ درجه سلسیوس را گزارش کرده‌اند.

وی گفت:  زمان مد اول دریا در بندر بوشهر امروز ساعت ۰۶:۳۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۴:۴۹، مد دوم ساعت ۲۰:۳۳ و جزر دوم ساعت ۲۳:۰۴ خواهد بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false