×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دعوت خانواده شهید رئیسعلی دلواری برای حضور مردم در انتخابات

به گزارش چغادک نیوز: در بیانیه خانواده شهید رئیسعلی دلواری آمده است: انتخابات مظهر مردم سالاری در ایران اسلامی است و ملت ایران همواره در انتخابات‌های مختلف حضوری گسترده و پرشور داشته و ثابت کرده‌اند که در هر زمانی پای این نظام و انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و حاضر نیستند صحنه را خالی کنند.

تاریخ باشکوه ایران پر از روزهای افتخارآمیزی است که روزی با ایستادگی سرداران مقاومت در مقابل کشورهای استعماری و استکباری رقم خورده، روزگاری در دفاع مقدس از این سرزمین بوده و روزهایی نیز پای صندوق‌های رأی رقم خورده است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند، «ملت هوشیار ایران، درست در نقطه مقابل خواست دشمن، فعال، پرشور و شعور – و همراه با درک و آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حضور خواهد یافت چرا که انتخابات را آبروی ملی، وسیله‌ای برای افزایش عزت ملی و از جمله شاخص‌های رشد ملی است»، مردم بار دیگر حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.

در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار داریم و انتظار می‌رود مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا را اعلام کنند.

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیام‌های بزرگی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارد؛ این حضور حماسی باعث خوشحالی دوست داران نظام و ناامیدی و یاس دشمنان این نظام مقدس می‌شود.

خانواده شهید رئیسعلی دلواری از همه مردم ایران برای حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب آگاهانه دعوت به عمل می‌آورد. امیدواریم مردم با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ این نظام مقدس رقم بزنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false