×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مهرزاد آسایش: همانند سال ۹۲ و ۹۶ قول می دهم پای دونده و به حق تمام شهروندان باشم

به گزارش چغادک نیوز: مهرزاد آسایش کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر در مناظره انتخاباتی که بصورت زنده بین وی, مهدی خرمایی پور و محمد کاظم رجبی در مجموعه تلویزیونی هشتگ تی وی برگزار شد به ارائه اهداف و برنامه های خود پرداخت.

مهرزاد آسایش در این برنامه با بیان اینکه معیار انتخاب وی در تعیین شهردار, بومی توانمند می باشد, عنوان کرد: در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ وعده خاصی به مردم نداده ام ولی اعلام می کنم پای دونده به حق تمام شهروندان بوده, هستم و خواهم بود, این تمام قولی است که به شهروندان می دهم .

وی با بیان اینکه اگر شورایی همدل و همگن بر سر کار بیاید می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهد, افزود: امیدوارم رای مردم آگاهانه و بدور از قومی گرایی باشد و فردی را انتخاب نمایند که آسیب های شهر را دیده و بتواند آن را مدیریت نماید.

کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در پارلمان شهری باید شورایی فکر کرده و سیاست گروهی را دنبال کنیم و اعضایی انتخاب شوند که دلسوز و مردمی بوده و دغدغه شهر را داشته باشند.

وی شورا را ناظر بر اعمال شهرداری خواند و گفت: سیاست گذاری هایی که شورا انجام می دهد, شهردار موظف به اجرای آن است, تمام تلاش من و همکارانم در شورای پنجم توجه ویژه به پرسنل شهرداری بوده است و در راستای پیگیری مطالبات آنان نیز تلاش های زیادی نموده ام تا دغدغه های پرسنل مرتفع شود.

مهرزاد آسایش در جواب معضل ترافیک خیابان سنگی شهر بوشهر عنوان کرد: جهت حل مشکل این خیابان امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد پارکینگ در بودجه پیش بینی شده است و رایزنی های زیادی جهت در اختیار گرفتن مدارس برای رفع این مشکل انجام شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false