×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عملیات اجرایی احداث میدان و ۷ هزار متر پیاده رو شهر کاکی آغاز شد

یوسف توسلی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: با یاری خداوند متعال و با همت و تلاش مجموعه شهرداری، عملیات کف سازی و مناسب سازی بلوار شهید بهشتی با هدف دستیابی به اهدافی همچون اصلاح چشم انداز شهر، یکسان سازی و تامین امنیت در محل تردد عابرین آغاز شده است.

شهردار کاکی کف سازی و جدول گذاری  معابر و خیابان ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسیار بااهمیت ارزیابی کرد و افزود: این پروژه شامل ۷۰۰۰ متر مربع کف سازی پیاده رو در دو طرف بلوار حد فاصل ابتدای بلوار تا پارک آزادی به همراه اصلاحات هندسی  از محل اعتبارات داخلی و به صورت امانی انجام می شود.

وی ضمن  تشکر از همکاری های  صمیمانه  فرماندار  شهرستان دشتی، اعضای شورای اسلامی شهر ، سرگرد عباسی رئیس پلیس راهور  و اعضای  شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: بر اساس نقشه طرح،  با توجه به درخواست شهرداری یک میدان در تقاطع بلوار و خیابان معلم که به تصویب شورای ترافیک شهرستان رسیده و طی همین پروژه انشالله  ساخته خواهد شد.

یوسف توسلی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های شهرداری به صورت امانی تاثیر به سزایی در صرفه جویی هزینه ها دارد که در چند ماه اخیر به فضل خدا وهمت مجموعه این شهرداری، کلیه پروژ ه ها ی اجرا شده به صورت امانی به اتمام رسیده  است.

شهردار کاکی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است با یاری خداوند توانا  سهمی کوچک‌ در راستای آبادانی کهن دیار کاکی داشته باشیم ./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false