×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خلیج فارس دارای هویت ایرانی است و در تمام محاسبات جغرافیای سیاسی جهان نام آن مشهود و ثبت شده است

به گزارش چغادک نیوز_ فرخ قاسمیان: آیت‌الله صفایی‌بوشهری در همایش روز ملی خلیج فارس گفت:  با اشاره به ۵ قرن مقاومت مردم استان بوشهر در برابر استعمارگران و متجاوزان به سواحل خلیج‌ فارس، دشمنان پس از شکست نظامی و تسلط بر خلیج فارس دسیسه تغییر نام آن را مورد توجه قرار دادند تا با اختلاف میان ‌کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس به اهداف خود دست یابند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اسناد و نقشه‌های بین‌المللی خلیج‌ فارس در جهان را موید نام خلیج‌ فارس دانست و تأکید کرد: خلیج‌ فارس دارای هویت ایرانی است و در تمام محاسبات جغرافیای سیاسی جهان نام خلیج‌ فارس مشهود و ثبت شده است.

 

امام جمعه بوشهر تحرکات تغییر نام خلیج فارس را استعماری برای تسلط و اختلاف میان کشورهای این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: خلیج‌ فارس در عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی از موقعیت مهم و ممتاز در نظام محاسباتی جهان برخوردار است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خلیج‌ فارس را مهمترین مرکز و راه ترانزیت انرژی هیدروکربنی دانست و بیان کرد: خلیج فارس در عرصه زیست بوم دارای ویژگی ممتاز است.

 

صفایی‌بوشهری تاریخ مقاومت استان بوشهر را برشمرد و گفت: شکوه قابل توجه جبهه مقاومت در سواحل خلیج‌ فارس استان بوشهر شکل گرفته، چرا که پیشینه تاریخ مقاومت این استان به ۵ قرن گذشته می‌رسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهارداشت:    اکنون فرهنگ مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است و استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در اوج آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارند اظهارداشت: اگر متجاوزان بخواهند در حوزه خلیج فارس به ایران، تعرض کنند رزمندگان استان بوشهر با قدرت با آنان برخورد می‌کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خلیج‌ فارس را مهمترین مرکز و راه ترانزیت انرژی هیدروکربنی دانست و درادامه گفت: خلیج فارس در عرصه زیست بوم دارای ویژگی ممتاز است.

 

صفایی‌بوشهری تاریخ مقاومت استان بوشهر را برشمرد و گفت: شکوه قابل توجه جبهه مقاومت در سواحل خلیج‌ فارس استان بوشهر شکل گرفته، چرا که پیشینه تاریخ مقاومت این استان به ۵ قرن گذشته می‌رسد.

 

وی در ادامه گفت:  اکنون فرهنگ مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است، استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false